Mistä tiesit löytäneesin Sen Oikean? :-)

Vierailija

Kerätäänkö tähän ihania rakastumistarinoita? Olis ihana kuulla miten tapasitte, miten rakastuitte ja kuinkas sitten kävikään?

t. eräs joka hymyilee typerästi erästä miestä ajatellessaan ja on NIIN epävarma siitä, tykkääkö mieskin.... (ja ikää on yli 13v.)...

Kommentit (9)

Vierailija

Tavattiin 1,5 v sitten. Tiedettiin toisemme jo vähän aiemmaltakin ajalta, niin että oltiin flirttaillen keskusteltu pariin otteeseen aiemmin..

Molemmat olimme tahoillamme varattuja 1,5 v sitten. Seurustelusuhteessa molemmat siis, ei naimisissa, ei lapsia, kummallakaan. Yks baari-ilta tavattiin sattumalta ja lähdettiin samaa matkaa kotiin. Poikettiin kuitenkin porttikongissa juttelemassa ja vaihdettiin siellä muutamat pusutkin. Heti oli luontevaa olla toisen seurassa ja juttelimme avoimesti mm. suhteistamme ja seksistä. Kävelimme molemmat omiin koteihimme ja ennen kuin ulkona erottiin, mies pyysi numeroani tai mailiosoitettani. Annoin mailiosoitteeni.

Koko viikonlopun kävin kurkkimassa olisko tullut mailia. Olin kuin mikäkin teinityttö. Ei tullut... Kunnes sitten maanantaina mies oli lähettänyt mulle mailin, että ajatukset pyörii vaan samaa rataa.. siinä lauantaissa.. Vielä maanantainakin klikkailin mailiani vähän väliä ja näin miehen kirjoittaman mailin alle puoltuntia sen jälkeen kun hän sen oli minulle lähettänyt! Vastasin..

Siitä alkoi meidän suhde vaikka molemmat olivatkin tahoillaan varattuja. Molempien suhde veteli viimeisiään. Tavattiin ja harrastimme seksiä muutama päivä tän illan jälkeen, ihan selvinpäin! Tämän jälkeen tapailimme muutaman kerran viikossa ja soittelimme aina sopivalla hetkellä.. Viestejä sinkoili niin mailitse kuin puhelimitse. Tunsin olevani hyvin pian rakastunut! Siihen oikeaan.

Niin nopeasti rakastuin, että en enää voinut seurustella entiseni kanssa, erosin. Samoin teki mieheni tahollaan. Molempien nyt jo entinen seurustelusuhde oli kestänyt useamman vuoden.

Tapaamisesta siihen, kun aloimme virallisesti seurustelemaan, meni vain 1,5 kk. Kyllä sen siis tietää, kun kohdalle osuu! Tilanne oli kestämätön muuten. Ei voinut enää elää entisensä kanssa, onni oli ihan muualla!

Nyt asumme yhdessä, ensi vuonna on häät!

T: onnellinen kihlattu

Vierailija

Mies ei ollut mitenkään unelmamieheni ulkoisesti vaikka ihan komea onkin. Jokin hänessä vain veti puoleensa vaikka hänen naisseikkailuitakin seuranneena olisi kaiken järjen mukaan pitänyt pysyä kaukana. Yhtenä iltana asiat etenivät suuteluasteelle ja yllättäen kumpikaan ei saanut toistaan mielestä enää sen jälkeen vaikkei sen enempää tapahtunut. Mies aloitti hurjan tekstaripommituksen rakkaudentunnustuksineen ja jossain vaiheessa annoin järjen äänelle lähtöpassit ja kuuntelin sydäntä. Kihloihin mentiin 3 viikon päästä. Siitä on nyt reilu 9 vuotta, naimisiin mentiin ja lapsia kaksi.

Vierailija

molemmille tuli pakko päästä juttelemaan toisen kanssa. Ei tunnettu eikä edes tiedetty toisiamme etukäteen. Tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Yhdessä 10v, naimisissa 8v ja kaksi lasta.

nimim. edelleen ihan sikarakastunut;)

Vierailija

Näky myöhemmin olikin silmiä hivelevä =)

Ex meni vaihtoon enkä katunut ole. Oli vaan sellainen varma tunne, että tässä se on.

t: kollegat edelleen, naimisissa 8v, yhdessä 12v, kolmas yhteinen lapsi masussa

Vierailija

enkä oikeastaan välittänytkään, ajattelin aina että mies sotkisi vain elämäni.

Minulla oli selvät tulevaisuuden suunnitelmat ja tavoitteet, perhe ei niihin kuulunut.

Kuinka ollakaan eräänä päivänä olin työmatkalla ja olin kokouksessa, niin

yhtäkkiä ovi aukesi ja siihen minua vastapäätä istui komea, pitkä mies.

Katsoin heti että kukas tämä on ja mistä ilmestyi. Aina kun hän käänsi katseen sivuun, tarkkailin häntä ja hän miellytti silmääni. Sitten kokouksen päätytyä aloimme keskustelemaan ja vaihdoimme sähköposti osoitteita, ihan noin työasioissa. Hän oli hyvin sydämmellinen, pehmeä, vaatimaton ja hänellä oli hyvä itsetunto. Juuri näitä ominaisuuksia arvostan miehessä.

Vielä hotellissakin mietin häntä ja ajattelin että jos hän oikeasti

oli minusta kiinnostunut muutenkin, niin kai hän nyt tulisi hotelliin kun tiesi missä

minä asuin. Hän ei tullut, mutta kun palasin matkalta kotiin, löysin hänen lähettämän meilin ja olin onnesta sekaisin.

Nyt olemme olleet aviossa jo 5 vuotta ja hän on se jota en uskonut todellakaan olevan edes olemassa, ihana mies ja täydellinen kumppani minulle.

Vierailija

ajattelin vuoden että onpa tylsä tyyppi... mies oli kiinnostunut. seukkasin monenkin kanssa ja lopulta ne aina satutti mua... istuin sitten dösässä yksi päivä ja muistin tän "tylsän" tyypin ja tuli semmonen fiilis, että se vois itseasiassa sopiakin mulle... ei oltu tavattu 11kuukauteen ja matkustin vaan sen luokse, rakasteltiin yö, ostettiin aamulla kihlat ja sillä tiellä ollaan oltu yli vuosikymmen. osoittautui ettei ollutkaan tylsä tyyppi vaan hauska ja ihana...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat