vinkkejä synnytyksen käynnistämiseen??

Vierailija

Eli vinkkejä siihen, miten voi avittaa synnytyksen alkamista?? Ja toisena kysymyksenä olisi, että mitkä oli teidän ensioireet siitä, että synnytys alkoi???

Kommentit (7)

Vierailija

on seksi, koska spermassa on supistuksia aiheuttavaa ainetta (prostaglandiinia). Mutta sekään ei auta ellei vauva ole valmis syntymään. Kaikista siivoiluista saa vaan ittensä kipeäksi. Yritä olla ajattelematta sitä synnytystä, lähde vaikka shoppaamaan jos jaksat.

Synnytyksen tietää alkaneen, kun supistukset eivät mene ohi kun asetut lepäämään vaan voimistuvat pikku hiljaa. Eikä ole tyhmä jos käy sairaalassa turhaankin. Sisätutkimus voi ärsyttää kohtua supistelemaan lisää.

Vierailija

Kaveri sanoi että oli neuvola täti neuvonu juomaa yhen lonkeron tai siiderin et vois kuulema auttaa synnytyksen käynnistymisessä....?

Vierailija

ja synnytys alkoi päivää ennen kuin oltaisiin käynnistetty. Siihen auttoi puhtaasti lääkärin rajumpi kopelointi. Huvittava (vaikkakin epämiellyttävä) tilanne, kun lääkäri kertoi miksi kopeloi ja pyyteli anteeksi. Mutta tehosihan tuo ja iloinen olen, ettei tarvinnut käynnistää.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

mä olen kuullut sauna, seksi, siideri :-)

Tuskin nyt raskaana ollessa siideriä...

joko taas näitä? Taidanpa käydä jääkaapilla ja ottaa Upciderin. Rv 21.

Vierailija

Ei kai siihen oikeita vinkkejä ole, lapsi syntyy sitten kun on valmis.

Ainahan voi kokeilla kolmea ässää, eli siivous, sauna ja seksi... auttaa sitten tai ei

Omat ensioireet: kuului poks ja vedet meni, siitä 3 tuntia niin poika oli maailmassa :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat