Joulupukki teki oharin :( OV

Vierailija

Mun siskon mies oli ajateltu joulupukiksi nyt kuten kahtena viime vuonnakin, tänään soitin aikataulua, he ilmoittivat ettei mies halua, koska ei tahdo olla se joka paljastuu feikiksi lapsillemme (isompi 5v ja toinen vasta vauva),

sitten kysyin veljeäni joka kieltäytyi ehdottomasti :(

Mitä hittoa mä nyt keksin, pitäiskö vaan jättää lahjat säkissä ovelle että oh-hoh, pukki kävi :/

Kommentit (12)

Vierailija

oikein hyvä vaihtoehto, ei ne lapset pukkia kaipaa vaan lahjoja :) Oikeasti ovat varmasti vain helpottuneita kun ei tarvitse pelätä pukkia.

Vierailija

pukee puuliiterissä pukinvaatteet päälleen ja tulee jakamaan lahjat. Ja kun pukki lähtee, isä tulee takaisin ja sanoo, että porojen jälkiä näkyi, kyllä se lähellä on: OHO, jokos se ennätti käydä. Ja kiittelee vuolaasti viisivuotiasta, joka onneksi otti vastaan isän lahjat, ettei ne jääneet jakamatta.

Toimii hyvin, ei maksa mitään eikä ole kummankaan vanhemman joulunvietosta pois. :)

Vierailija

Mutta mitä jos tänä vuonna tonttu (=naapuri) soittaisi ovikelloa ja jättäisi lahjat säkissä oven ulkopuolelle. Pukilla on niin paljon lapsia joiden luona käydä että ihan joka vuonna ei ehdi käydä kaikkien lasten luona.

Ymmärrän kyllä tosi hyvin siskosi miestä ja veljeäsi.

Vierailija

Mitä jos tänä vuonna tonttu (=esim. naapuri) soittaisi ovikelloa ja jättäisi lahjat säkissä oven taakse. Eihän pukki millään ehdi itse kaikkien maailman lasten luokse vierailemaan ihan joka vuosi - että meillä on käynyt neljä vuotta peräkkäin ja se on jo tosi erikoista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat