Onko moukkamaista olla hyväksymättä työkaverin facebook-kutsua?

Vierailija

en halua päästää sitä pällistelemään mun elämää. Vaikka en kyllä kirjoita fb-sivuille mitään salaista

Kommentit (10)

Vierailija

mä saattaisin sanoa työkaverille, ennen kuin torjusin, että loukkaannutko jos en hyväksy sua kaveriksi kun tajusin että mulla on siellä niin outoo läppää etten haluaisi työkaverien näkevän, voitko ymmärtää=

Vierailija

Meillä kun työkaverien kesken heitetty läppä on nimenomaan sitä parasta läppää. On mukava ja rento ilmapiiri, jossa ketään ei tarvitse jännittää.

Ainoa juttu jota en työyhteisössä tekisi, olisi hyvin henkilökohtaisista asioista puhuminen. Mutta enhän tee sellaista Facebookissakaan.

Vierailija

Jätä huomioimatta koko kutsu ja jos työkaveri kysyy jotain, sanot vaan ettet ole aktiivikäyttäjä... Tai sitten hyväksy mutta vain "limited profile". Siinä saa itse päättää mitä näkee ja mitä ei. Mä käytän tuota "limited profilea" ei niin hyvien kavereiden kanssa. Ja oon pari "kaveria" jättänyt hyväksymättäkin, kun en haluu joidenkin puolituttujen kanssa jakaa elämääni.

Vierailija

ja tälle ryhmälle on asetukset niin etteivät näe status-päivityksiäni, valokuviani, personal infoa eli mitään henkilökohtaista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat