Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen äitipuolen oikein pitää olla???

Vierailija

Yhdessä ketjusssa haukutaan ilkeäksi ja tunteettomaksi kun ei halua miehen lapsille jakaa omaisuuttaan.

Toisessa ketjussa syytetään toisen naisen lapsen omimisesta kun kohtelee lasta "omanaan".

Kertokaa nyt hyvät ihmiset, miten pitäisi olla, jotta oltaisiin tyytyväisiä? Alkaa olla pikku hiljaa sellainen tunne, että niin tai näin, niin exän uudesta tehdään aina paholainen. Onko se oikein...kysynpä vain.

Lisäksi kysyn, kuinka moni exä on valmis huolehtimaan ex-miehen uusista lapsista samalla tavalla kuin omastaan? Tätä kai äitipuolelta odotetaan....

Kommentit (7)

Vierailija

Niin minä ainakin olen. Testamentin aion tehdä piakkoin, ettei omaisuuteni mene muille kuin omille lapsilleni, mutta niin tämä lapsikin perii omat vanhempansa. En ole äitipuoli, olen ihan vaan "Maija" ja tullaan hyvin juttuun. Olen toinen aikuinen isän kodissa. Katsotaan miten menee, kun murrosikä kohta alkaa, mutta tähän asti ihan hyvin.

Vierailija

tiennyt miestä ottaessaan, että lapset kuuluu pakettiin.

Lainaus:

Lisäksi kysyn, kuinka moni exä on valmis huolehtimaan ex-miehen uusista lapsista samalla tavalla kuin omastaan? Tätä kai äitipuolelta odotetaan....

Vierailija

...että äitipuoli ei VOI tehdä mitään oikein. Se on vaan otettava annettuna ja hyväksyttävä, että kaikkia ei voi miellyttää. Aika usein sanan "kaikkia" tilalle tosin voi vaihtaa sanan "miehen exää", sillä hänhän se pahin kanto kaskessa yleensä on. Yksi ihminen maailmankaikkeudessa - mitä hän muka meille voi. Ja se katkeruuskin johtuu vain siitä, että meillä on se, mitä hän ei pystynyt pitämään - hänen lastensa isän rakkaus.

Vierailija

Enhän mä halua naapurin lapsen äiti olla tai vaikka siskonpojankaan. Mitä rahaan tulee, niin mut perii mun omat lapset ja siitä pidän huolen. Eihän miehen eksäkään muista mun lapsia.

Vierailija

Etköhän ole tiennyt mihin lähdit mukaan. Vai luulitko, että yhteiset lapsesi vievät jollain tavalla sen ensimmäisen lapsen paikan miehesi sydämessä/lompakossa? Jos luulit, niin miksi ihmeessä?

Vierailija

Lainaus:

Etköhän ole tiennyt mihin lähdit mukaan. Vai luulitko, että yhteiset lapsesi vievät jollain tavalla sen ensimmäisen lapsen paikan miehesi sydämessä/lompakossa? Jos luulit, niin miksi ihmeessä?

Kaikki lapset ovat isälle yhtä tärkeitä. Tuomitsija on usein se miehen exä, kuten joku tuossa mainitsikin.

Voisiko siis joku eronnut kertoa, miten hänen lastaan tulisi kohdella, että hänellä olisi hyvä olla.

Kun kaikesta tehdään niin hemmetin vaikeaa. Yritän olla kuuro ja immuuni jatkuvalle arvostelulle mutta kyllä silti sattuu. Ihan sama miten päin on, niin mikään ei ole hyvä.

Toivon, että miehen lapsella olisi hyvä olla meillä mutta omaisuuttani en hänelle ole kuitenkaan valmis antamaan. Mieheni käyttäköön tyttäreensä niin paljon rahaa kuin haluaa kunhan maksaa puolet meidän yhteisistä menoista.

En vaadi ystävyyttä. Haluaisin kuitenkin, että korrektia käytöstä myös itseäni kohtaan.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat