Voinko irtisanoutua?

Vierailija

Teen 8kk sijaisuutta. Mitään sopimusta ei ole vielä allekirjoitettu, mutta työstä on sovittu suullisesti. Nyt löysin tai oikeastaan tarjottiin paikkaa joka vastaa täysin koulutustani toisin kuin tämä homma jossa nyt olen. Olen ollut vasta noin kuukauden tässä nykyisessä paikassa ja toisella viikolla oli jo suksetkin ristissä pomon kanssa. En edes tiedä onko minulla koeaika, koska mistään tällaisesta ei ole puhuttu ja pomo on ihminen jonka kanssa ei voi muutenkaan järkevästi keskustella mistään. Eihän ole mitään estoa ottaa hatkat koko paikasta?

Kommentit (2)

Vierailija

Senkö, että työsuhde kestää 8 kk, eli on siis määräaikainen? Jos näin on niin silloin työnantaja voi halutessaan heittäytyä hankalaksi.

Siltikin, jos näköpiirissä on parempi, vakituinen työ niin harkitsisin kyllä lähtemistä.

Oletko muuten kysynyt suoraan että voisitteko purkaa työsuhteen?

Oletko ammattiliiton jäsen (ei YTK)? Jos olet niin soitat huomenna sinne ja kysyt neuvoa.

Vierailija

Työnantaja on kyllä pirun hankala ihminen. Siis todella paha akka suoraansanottuna. Jos ei päästä niin kannattaako antaa mennä työsuhteen purkuun? Liitossa olen. Jännitän vaan huomista. Sitten sen tietää joutuuko sieltä kysymään neuvoa. Ajattelin esittää eroa ihan yleisessä palaverissa, koska ehkä se ei kehtaa alkaa huutamaan kun työkaverit on paikalla. On siis todella hyökkäävä ihminen ja saa mut ainakin ihan lukkoon.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat