Kummiongelma

Vierailija

Ristiäiset kahden viikon päästä ja toinen kummeista joka käsityksemme mukaan oli jo lupautunut kummiksi onkin nyt perumassa että ei hän tiedä viitsiikö sittenkään. Mistä tempaisemme nyt uuden tähän hätään. Asteikolla 1-10, kuinka kauhean noloa on pyytää ketään näin lyhyellä varoitusajalla? Varsinkin kun olemme jo pyytäneet kaikkein läheisimmät muitten lasten kummeiksi ja suuri osa niistä jotka olisivat muuten potentiaalisia kummeja eivät kuulu kirkkoon, joten pitäisi pyytää jotakuta, jonka kanssa emme ole kovin paljon tekemisissä.

Kommentit (12)

Vierailija

Vuorotellen aina joka lapsella, toinen on nyt kummi kahdelle lapselleni, toinen kolmelle. Se toinen kummi on sitten eri jokaisella. Hyvin toimii.

Vierailija

onkohan käynyt niin, että esikoiselle on innoissaan pyydetty kaikki kaverit ja sukulaiset, eikä ole mietitty yhtään mahdollisia tulevia lapsia??!?!?!? HALOO!!!!!

Vierailija

niin kysy pois, selitä tilanne ja jos ei suostu niin kokeile toista. Ehkä joku sukulainen voi olla kummi kahdelle lapsellesi, oisko se huono idea.

Vierailija

meillä vanhimmalla ja nuorimmalla osa kummeista samoja, osa omia. Jokaisella kolmella lapsella on kolme virallista kummia.

Olimme suunnitelleet nuorimmaiselle puolituttuja kummeja, mutta syntymäänsä liittyvät dramaattiset käänteet saivat meidät muuttamaan mielemme. Halusimme hänelle kummit jotka alusta asti elivät läheltä mukana tuon ajanjakson elämässämme.

Ei ole ollut lasten välillä mitään kinaa asiasta, kun kummallakin on lisäksi yksi ihan ikioma kummi

Vierailija

olla vaikka kymmenen ja vaik sama kaikil sisaruksilla. mä oon kierrättänyt. mulla etsintä edessä kans. liian monta lasta ni ei tahdo löytyä. itse en ole kuin yhden kummi ja lisääkin kelpaisi, varsinki ku tämä ainoa asuu kaukana. ja moni sit eronnu kirkosta et eivoi olla, niin silläki monil sama ongelma, tuli vaan mieleen..

Vierailija

Ja hänelle kun harmittelin että jos lisää lapsia tulee niin mitä teen kun en keksi kummeja. Vastaus oli että kierrätä kummeja. Tarkoittanee että sama ihminen voi olla sisarusten kummi......... Saas sitten nähdä, mutta kasta kyllä aion lapseni jokatapauksessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat