Enterorokko. Onko Tarttunut aikuisiin teillä?

Vierailija

Odottelen tässä saanko sen joululahjaksi, kun uusimmat muodot kuulemma tarttuisivat aikuisiinkin.

Kommentit (14)

Vierailija

Itse sairastuin enterorokkoon reilu viikko toisen lapsen sairastumisen jälkeen. Ikävä sairaus, joka kestää aikansa... Käsien ja jalkojen kuumotus oli aika uskomatonta! Tiedän useita aikuisia, jotka ovat sairastaneet enteron tänä syksynä.

Vierailija

Minulla alkoivat oireet n. 1 vko toisen lapsen ja miehen sairastumisesta, joten aika pitkä itämisaika voi olla. Kestää viikkokausia :(

Työkaverille tuli jälkitautina silmän sidekalvon tulehdus. Tuju tauti on, hoitakaa itsenne kunnolla.

Vierailija

Ei tarttunut aikuisiin, ei ainakaan havaittavia oireita ollut. Ehkä oltiin saatu immuniteetti lapsena juuri noille kannoille tai sitten muuten vältettiin tartunta.

Vierailija

Minäkun luulin jo, että ei olisi vaaraa. Kiva joulu tulossa siis. Kauanko tauti aikuisella kestää? Täytyyköhän uuden vuoden matkakin perua?

Ap

Vierailija

Meillä sairasti ensin lapset, sitten minä, mun äiti, mun isä, mun sisko ja viimeiseksi vielä mies... eli kaikki vähänkään enemmän lasten kanssa tekemisissä olevat aikuiset. Oltiin kaikki tosi kipeitä ja tosiaan kipu ja kutina oli kova. Ja siihen vielä joku älypää tuttu terveydenhoitaja tuli väittämään just tätä että ei voi muka tarttua aikuisiin. No, lääkäri tiesi kyllä sitten paremmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat