miten tuo kotisynnyttäjä on osannut laittaa minuutilleen kellonajat tuohon syn.kertomukseen

Vierailija

jos on siellä vessan lattialla maannut? minuutilleen kellonajat, mä tiesin ehkä parin tunnin tarkkuudella synnytyksessäsi kellon, jos olin kattonut että on 5 niin jonkin ajan päästä saattoi olla jo 7

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

joita pääsee lukemaan kuka tahansa. Siksipä juuri kannattaisi olla vähän varovainen netin suhteen kun on kohdannut suuren kriisin. Privaviestit olisivat parempi tapa suruviesteihin.

Vierailija

että yksityisimmän surunsa levittäminen kaikkien reposteltavaksi ei välttämättä ole hirveän hyvä idea. Shokkivaiheessa sitä koko tunneskaalaa ei ole ihan tajunnut vielä mutta jos tulee katumapäälle niin netistä ei saa kerran kirjoitettua kirjoittamattomaksi. Vielä kun on tällainen tapaus jossa surijaa voidaan helposti syyllistää niin mitä julkisemmaksi surunsa tekee sitä haavoittuvammassa asemassa on kun asiaa voi kommentoida kuka tahansa mistään mitään tietämätön ja ymmärtämätön. Toki tukeakin voi saada netistä, mutta surijan ei kannattaisi luopua yksityisyydestään liian hätäisesti.

Vierailija

Eli kyllä tuo on ihan mahdollista ja hyvin onnistuu. Minua se auttoi jaksamaan supistuksesta toiseen. Laskin myös supistuksien välejä ja kirjaamalla jokaisen ylös myös näin, koska supistukset alkoivat tieentymän. Sairaalassa lapseni toki synnytin, mutta olin kotona niin kauan kun tuntui hyvältä.

Lainaus:

jos on siellä vessan lattialla maannut? minuutilleen kellonajat, mä tiesin ehkä parin tunnin tarkkuudella synnytyksessäsi kellon, jos olin kattonut että on 5 niin jonkin ajan päästä saattoi olla jo 7

Vierailija

ennen sairaalaan lähtöä ja se samainen vihko oli miehellä vielä salissa. Mies siellä hermostuksissaan kirjasi jokaisen koneen piipahduksen ylös, kun ei vaikeassa synnytyksessä avuttomana muutakaan osannut taka-alalla tehdä.

Vierailija

kännykästä myöhemmin kun katsoo lokista milloin on viestit lähettänyt tai soittanut ei ole vaikeaa ollenkaan.

Tällaisen selityksen keksin heti kun luin sitä kertomustaan. Välillä siinä ei ollut aikoja.

Vierailija

Lainaus:

Mistä te idiootit kuvittelette tietävänne paremmin mikä on oikea tapa surra kuollutta lasta? Oletteko itse kokeneet saman?

.

En ole kokenut samaa. Menin ihan sairaalaan synnyttämään enkä leikkinyt kotona asioilla joita en osaa hoitaa.

Vierailija

siinä aluksi se ilmeisesti kirjas vihkoon supistusten välejä (hiukan hankalaa likomärkänä) mutta on siellä minuuttiaikoja vielä senkin jälkeen kun hän ilmoitti lopettaneensa sen.

mun omassa synnytyksessä mä tuijotin kyllä kelloa tiiviisti koko avautumisvaiheen ajan, odotin supistuksia ja laskin sekunteja seuraavaan, mutta jälkeenpäin ei ollut mitään mielikuvaa siitä, mitä mihinkin kellonaikaan tapahtui.

Vierailija

kirjailet minuutteja ylös?

en ymmärrä, sairaalaanlähtöajat yms kaikki kirjattuna minuutintarkkana

tuskin koko aikaa on paperi ja kynä kädessä

surullinen tarina kyllä, toivon että joku sanoisi hänelle ettei kannata näitä asioita levitellä netissä vaan kannattaisi sulkea se tietokone ja surra ihan oikeasti eikä netissä

Vierailija

Mistä te idiootit kuvittelette tietävänne paremmin mikä on oikea tapa surra kuollutta lasta? Oletteko itse kokeneet saman?

Vaikka olisittekin, ette voisi tietää, mikä on jollekin toiselle ihmiselle oikea tapa käsitellä tällaista tapahtumaa.

Olette itse säälittäviä ressukoita, hommatkaa oma elämä ja eläkää sitä sen sijaan että repostelette täällä toisen surulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat