Että mua jurppii miehen tämänhetkinen työnantaja!! =/

Vierailija

Heitällät petivaatteet pihalle, tupsuttelen vähän tolua sinne tänne ja pyyhit enimmät piiloon ja kappas, haisee ihan kuin suursiivouksen jäljiltä.

Leipomukset saa ostettua kaupasta taikka leipomosta.

Yritä vaikka mobilisoida lapsukaiset värkkäämään koristeita ja ripustelkaa niitä.

Älä stressaa Joulusta niin kovasti, ei Joulu tule siivoamalla ja leipomalla, se on ihan vain omasta mielialasta kiinni : )

Kommentit (4)

Vierailija

Jonkun kun on tienattava leipä pöytään niin sellaistahan se on..

Sulle suosittelen asennemuutosta, tuollaisella asenteella myrkytät vain oman ja perheesi joulun.

Terveisin neljän lapsen äiti jonka mies on paljon töissä, perheensä elannon vuoksi

Vierailija

Käytä aikasi tehokkaasti joulua tehden, jos se on sinulle tärkeää, äläkä tuhlaa energiaasi kiukutteluun (jolla et muuta mitään)

Vierailija

Mies tekee rakennushommia ja on nyt noin 4kk rakentanut tuttavaperheelle uutta taloa... Pakettitalo tuli, jota siis tekee loppuun asti siitä sitten. Töissä myös muita, koska muuten eivät olisi ehtineet millään aikataulussa!

Mua suututtaa se, että työnantaja on niin ehdoton että jouluksi pitää vielä ehtiä muuttamaan vaikka se revittäisiin sitten työntekijöiden selkänahasta!!

Asumme aika lähellä tätä rakennuspaikkaa, joten työnantaja sitten soittelee iltaisinkin miehelle että tulisitko vielä sitä ja tätä laittamaan jne jne.

Nyt sitten ajattelin, että voisin itsekin vähän tehdä joulusiivousta viikonloppuna... kolmen lapsen kanssa siivoaminen kun ei oikeen aina tuota tulosta... Noh, miehen pitääkin (tai siis ei PIDÄ, mutta lupasi kun ei osaa sanoa EI) sitten mennä viikonlopuksi laittamaan keittökaapistoja ja kodinhoitohuoneen kaapistoja heille! Ja luultavasti vielä alkuviikostakin on jotain näperreltävää, kun ei tunnu isäntä saavan itse mitään aikaan.

Mies kiroili tuossa, että hyvä kun ehti laittamaan yläkerran listat paikoilleen ja raivaamaan omat työkalunsa niin sinne jo ryntäsi siivooja hommiin... Emäntä ei siis itse siivoa vaan teettää senkin (ihan hyvä sinänsä) muilla...

Mua jurppii lähinnä just se, että tämän sitovan työn takia en itse pääse juuri mihinkään kotoa... yksin siis. Siivouksista ei tietoakaan meillä, joululeipomiset on jääneet toistaiseksi.

Nyt on sitten kuulema vielä luvannut 30cm lunta tänne ennen joulua, että sitten ukko joutuu linkoamaan! =/

Ehkä pieniä asioita maailmassa, mutta mua vaan suututtaa istua täällä muksujen kanssa joskus...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat