murrokset ja depis

Vierailija

Moikka. olisko tällä muita joita lapsen muutokset masentaa ennenkun ilostuttaa? Meillä on esimerkiksi nyt 1,5v pojalla jäämässä päiväunet ilmeisesti pois, ei suostu enää millään nukkumaan vaikka kuinka pitäisi päivärytmistä kiinni. Päiväunet on ymmärrettävästi iso henkireikä monelle, mutta varsinkin minulle kun opiskelen kotiäitiyden ohessa. Tunnen itseni niin paskaksi kun raivoan pojalle joka asiasta päikkäreiden aikaan, oravanpyörä on valmis, en jaksa antaa huomiota, poika kiukuttelee minä suutun, tunnen itseni taas huonoksi jne. Ilmeisesti tähänkin taas tottuu, mutta tänään oli kyllä niin vaikeaa nousta sängystä uuteen päivään kun tietää ettei saa oikein mitään tehtyä noiden päikkäreiden takia.

Kommentit (4)

Vierailija

Eiköhän parasta olisi sitten vaikka lyhentää niitä yöunia, jos päikkärit on henkireikä. Heräätte aamulla aikaisemmin. Äläkä hermostu niin kovin... vaikeaa... mutta laske vaikka kymmeneen, hengitä kolme kertaa syvään hitaasti, ja sano itsellesi, että sinä olet se aikuinen. Levottomuus pitää hereillä. Meillä muksu nukahti parhaiten tuon ikäisenä, kun itsekin kävin pitkäkseni hänen viereensä ja nousin vasta kun hän nukahti.

Vierailija

meillä tapahtuu toi nukutus, on aina mennytkin paitsi nyt joskus kokeiltu vaihtoehtoja. Herättäminen ei auta, ei myöskään ulkoilu tai mikään tällainen.. syökin ihan jees.

Mutta enemmän siis ongelmana tämä, että koen joka kerta kun tällaista tapahtuu pienen "olen paska äiti" vaiheen, ennenkuin tilanne taas alkaa luistamaan.

Vierailija

Minäkin opiskelen, ja teen sitä kun lapset katsovat videota, iltaisin, tai pienissä pätkissä päivän mittaan. Lapsi kuitenkin jossain vaiheessa ne päikkärit jättää kuitenkin...

voimia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat