Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen kerjääminen takaisin eron jälkeen :(

Vierailija

Sorruin eilen ihan itkemään ja kerjäämään, vollotin ääneen ja anelin ettei hän jättäisi minua, ottaisi mut takaisin, antaisi mulle vielä mahdollisuuden :(

Kuukausi ollaan nyt oltu asumuserossa, ollaan tavattu lasten asioiden merkeissä ja vietetty muutama yhteinen yö kaksin,

ja viikkositten sain varmuuden asialle mitä olin epäillyt jo pidempään, miehelläni on jo uusi nainen :(

Mies sanoo että meidän suhde on vaan katkolla, ei poikki, mutta minusta tutnuu kyllä että vaikka kuinka haluaisin uskoa tuon, ei se ole totta, hän vaan yrittää pehmentää iskua kun tietää miten kovasti ero minuun sattuu.

Olemme puhuneet hieman erosta, ja olen kyllä itkenyt ja kysynyt uutta mahdollisuutta, mutta kun tuo uusi suhde varmistui, en ole kyyneltäkään vuodattanut, en ole miehelle asiasta juuri edes puhunut,

eilen hän kävi luonamme, ja illalla lasten mentyä nukkumaan hanat aukesivat, minä itkin ja huusin, kierin ja olin tukehtua, sorruin todella KERJÄÄMÄÄN häntä takaisin,

mies sanoi sen mitä tuohon nyt voi olettaakin, että tuollaisella mä vaan työnnän häntä kauemmas, ja sekös mua itketti lisää, koska tajuanhan minä itsekin ettei se kovin ihanaa ollut miehelle, lähinnä kai ärsyttävää ja kiusallista...

Nyt päätin alkaa tosissani yrittämään olla pirteämpi hänenh silmissään, itken tästä lähin itkuni yksin,

jos mies sitten luulee että mä olen jo selvinnyt ja lakkaa säälimästä, niin pääsen ainakin nopeammin jatkamaan elämääni, kun hän lakkaa kertomasta kuinka kaikki vielä järjestyy meidän välillä ja hän yhä rakastaa minua,

nuo sanat satuttavat minua koska haluan niin kovin takertua niihin, ja onkin hyvä olla kun mies on luonani, pitää sylissään tai ihan vaan elää ns normaalia arkea täällä mun ja lasten kanssa,

mutta ne illat kun mies on käynyt ja lähtee pois, sen jälkeen ja seuraavana päivänä olen aina ihan hajalla, kun on mennyt esim viikko että mies ei ole käynyt, on minulla jotenkin helpompi olla ja ajatella että siellä hän on uuden naisensa luona ja mä täällä,

sitten se taas tulee tänne ja mä hajoan...Enkä osaa olla ilmankaan,

olen minä muutaman kerran sanonut että pitäisikö meidän jatkaa ihan erillämme nyt, että olis mulle helpompi, lasten asiat voi hoitaa muutenkin kuin tapaamalla toisiamme, lapset ovat sen verran isojakin että heidät voi lähettää parkkipaikalle keskenään jos mies haluaa heitä hakea..

Kun ehdotan tuota, mies suuttuu ja huutaa että mitä helvettiä mä nyt alan jotain eropuheita pitämään, että me ollaan yhdessä ja ei suostu kuuntelemaan tuollaista,

mutta sitten lähteekin siistä aika pian naisystävänsä luo, kuulen kun puhelin piippaa taskussa ja mies muuttuu levottomaksi ja alkaa valehdella jotain (kyllä mä omani tunnen) esim että oho jäikin yhdet paperit toimistolle vielä, kauppa meneekin kiinni ja unohdin yhden jutun mitä tarvin aamulla,

lupaa soitella ja sitten ei soitakaan enää samana iltana.

No, tällaista nyt tässä vaan, mulla ei ole yhtään ketään kaveria tai tuttavaa edes kelle purkaa tätä pahaa oloa, joten kaadoin sen nyt tähän.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

et saa miestäsi lähtemään? En ymmärrä. Mikä teitä naisia vaivaa, oletteko te ihan saamattomia lapsia? Mä pakkaisin kamata ja lapset ja lähtisin itse jos ei muu auttaisi. Teitä saa näemmä pompotella miten haluaa ja sen päälle ne miehet laskeekin

Vierailija

Mutta kuulostat melkoiselta drama queenilta. Miehesi taitaa pelätä, ettei hän saisi enää nähdä lapsia ollenkaan, jos hän ilmoittaisi ottavansa sinusta kokonaan eron.

Vierailija

Viimeisen lähtösi jälkeen luulin maistavani kuolemaa

Mut paremmin tietävät kertoi, jos ei se tapa, niin se vahvistaa

Nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva

Ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa

Vaik jokainen mun hengityskin sinusta muistuttaa

kertosäe:

Musiikki yksin soi

Mä en tahdo mennä enää sitä kuulemaan

Nyt elämä luisuu pois

Enkä mä saa siitä virtaa katkeemaan

Jokainen tunti syö sitä pois

Toisista pääsee irti

Joihinkin jää roikkumaan

Ja sitten on vielä ne tyypit

Joista tulee sulle naru kaulaan

Mut mä uskon että jokainen kerran kohtaa

Jonkun joka radalle tähtes johtaa

Mut mihin ne joutuu, jotka oppaan menettää

kertosäe

Musiikki yksin soi

Mä en tahdo mennä enää sitä kuulemaan

Nyt elämä luisuu pois

Musiikki yksin soi

Tyhjä huone tekee kunniaa kaiullaan

Nyt elämä luisuu pois

Jokainen tunti syö sitä pois

Vierailija

aikuinen nainen ottaa nyt vastuun itsestään ja lapsistaan ja kertoo miehelle, että joko nyt jatketaan ja unohdetaan pelleilyt tai sitten laitetaan lusikat jakoon. Se mies ei sua autuaaksi tee, eikä kukaan muukaan, kuin sinä itse. Omanarvontuntoa kehiin, kukaan vaimoaan rakastava mies ei leiki kahden naisen välillä. Usko pois, tiedän mistä puhun.

Vierailija

Jos mä pistän sen valitsemaan, se valitsee 100% varmasti sen uuden,

meillä on ollut suhteessa pahaa alamäkeä sanotaanko viimeiset 2 vuotta, minä olen ollut itsekäs ja huono hänelle, hän on pidellyt mua kuin kukkaa kämmenellä ja antanut minulle anteeksi kerta toisensa jälkeen, miten monet kerrat olen saanut hänet itkemään ja olemaan allapäin teoilalni ja sanoillani,

ei se nyt ole ihmekään että hän väsyi, halusi ottaa asumuseron ja katsella tilannetta kauempaa, mutta nyt tuntuu jotenkin että onko kaikki vika sittenkään minussa, kun se tila jota mies tarvitsi onkin vain ja ainoastaan tämä uusi naisystävä,

siis itse minä hänet toisen syliin ajoin, mutta ei tämä lopullinen ero viime kädessä johtunut täysin ehkä minun pahuudestani, vaan että mies oli jo ihastunut toiseen, syitä siihen on sitten varmaan minussa kyllä suurelti osin että niin ylipäätään kävi...

Hän sanoo että ei ole mua jättänyt, haluaa nyt katsella tämän uuden kanssa rauhallista tasaista arkea ja viettää aikaa yhdessä ilman riitoja ja syyllisyyttä katkeruutta ja paineita.

Mutta haluaa olla minun omani kuitenkin,

uskon että haluaisikin, JOS meillä ei olisi näin helvetillisen vaikeaa ja jos ei olisi uuden kanssa niin helppoa ja ihanaa, en mä voi kauaa enää itseäni pettää, ei hän ole minun luokseni palaamassa,

ikimaailmassa en itsekään palaisi jos olisin jo löytänyt uuden, joka ei edes ole pelkkä laastari vaan ihan mukava iloinen hauskannäköinen, jonka kanssa olisin jo muutaman kuukauden elänyt, matkustellut, nukkunut, hoitanut lapsia, saunonut, käynyt ruokakaupoilla, ostellut ja saanut lahjoja,

ei ei, ei hän minun luokseni enää palaa tähän riitelyyn ja mököttämiseen ja itkemiseen kun on nyt uusi rauhallinen elämä,

miksei se vaan voi päästää mua sitten,

eilen viimeksi huusi niin pahoja asioita minulle, totuuksiahan ne on, mutta mä en kestänyt niin paljoa kuulla, pidin käsiä korvilla ja pyysin että hän lopettaisi, mä tiedän virheeni ja olen niin helvetin pahoillani,

mies sanoi ettei ole mitään anteeksipyydettävää,

hän muisti kaikenlaisia pieniäkin juttuja ja sanoja joita olen sanonut/tehnyt, esim jo 5v sitten, ne kaikki hän paiskasi kasvoilleni ja huusi että meillä on puhumiset puhuttu, mä olen tällainen enkä muutu.

ja sitte ntaas kuitenkin sanoi rakastavansa ja että ei ole hätää.

Voi helvetti, ja mä en aio olla se joka jättää, etäännyn sitten vaikka tekoiloisena ja katson miten hän lopullisesti mut jättää, häipyykö vaan hiljalleen vai sanooko jossain vaiheessa suoraan että tää on tässä,

mutta jos mä nyt sanoisin että valitsee, niin en näkisi kuin perävalot.

Vierailija

mutta silloin tarinassa ei ollut mukana lapsia?

Siis koko tämä juttuhan on ihan sairas, ja sun pitäisi nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja sanoa miehelle suorat sanat. Jos kuvioissa on toinen nainen, ei miehellä pitäisi olla mitään asiaa sinun (ja lastesi) kotiin - saatika sitten loukkaantua siitä, jos et halua häntä tavata! Hänhän vain käyttää sinua hyväksi. Todennäköisesti hän jättää sinut, mikä on varmaan sinulle onnenpotku tulevaa ajatellen. (Pääset moisesta eroon...) Sitten suosittelen, että menet puhumaan jollekin ammatti-ihmiselle tuntemuksistasi ja pääset sen kautta uusille urille elämässäsi. Yrittäisit nyt edes.

Vierailija

joulu ahdistaa, mutta pukki mikä pukki. Meillä lupasi yrittää ja rakastaakin........tuli pikkujoulut ja toinen nainen jo menossa . Koveta luonteesi ansaitse parempaa joka ei petä ja hae toisia

Vierailija

Ei, et suostu lähtemään.

Sä hymyilet, vaikka huudan.

Ei, sä valheines taas tuut,

Vaikka lukot ovesta muutan.

Niin puukko haavassaan

Aina kääntyy uudestaan.

kertosäe:

Ei, ei vihamiehetkään

Vois tehdä keskenään

Näin pahaa toisilleen.

Ne pyrkii voittamaan

Ja armoniskullaan

Vapauttaa.

Ei, en enää sanaakaan

Mä osaa kuunnella sulta.

Ei, mut saan sut pyytämään

Tuhat kertaa anteeksi multa.

Niin puukko haavassaan

Aina pysyy paikallaan.

kertosäe

Milloin me näin muututtiin

Ja juoksuhaudat kaivettiin

Rakkauteen?

Kai tää ois helppo lopettaa,

Jos uskois enää kumpikaan

Ei rakkauteen.

kertosäe (2x)

Vierailija

ja tämä uusi nainenkin on yh, hänellä on vielä pienempi lapsi, ilmeisesti vaippaiässä vielä olen ymmärtänyt, että eivät he siellä koko aikaa vaan "juhli", mies on vienyt meidän lapsia myös sinne ja yöksikin jo ainakin kerran, siten minulle selvisikin että hänellä todella on uusi nainen kun alkoi lasten puheessa vilahdella uusi vieras nimi, ensin mies selitti sen ystävänä mutta..no, myönsi lopulta.

muutaman kerran ainakin on siis vienyt lapsiamme sinne, en ole heiltä kysellyt itse mitään, koska en halua asettaa heitä hankalaan tilanteeseen ja miettimään mitä äidille voi kertoa, ja myönnän, osittain puhtaasti myös itsekkäistä syistä, mä en halua tietää :/

Kerran jo loppusyksystä isompi lapsi meni ihan vaikeaksi lipsautettuaan naisen nimen ja jotain tämän lapsesta kun kertoi mitä oli tehneet "mummolassa", sanoin vaan hymyillen että joo kerro vaan, ei tarvitse vaieta, mutta lapsi vaikeni ja sanoi ettei muistakaan mitä oli sanomassa, silloin epäilin että mies oli KIELTÄNYT lasta puhumasta aiheesta, eli käskenyt valehtelemaan, olivat he olleet mummollakin, mutta kai sieltä lähteneet aikaisemmin ja menneet tapaamaan tätä naista ja hänen lastaan :(

No, elämä nyt on mitä on, kai tästä on vain yksi tie, ja toivottavasti se ei ole alaspäin enempää

Vierailija

se säälii mua, mutta ei varmaan kauaa enää sitäkään, normaaliin eroprosessiin kuuluu jättäjällä että säälii ja hyvittelee, jättää rahaa jne jonkun aikaa, kunnes aikaa menee ehkä näköjään just n kk, koska nyt mies ei enää ole tuonut mulle tullessaan tupakkaa maitoa tms mitä vielä esim 3vk sitten.

Vierailija

Ihan oikeasti, onko noin tallukoita muijia olemassakaan? Ei hyvää päivää sentään, ihan sekoa touhua.

Uuh, loukkaa mua, satuta mua, oihhh, tekee hyvää, jatka, jatka!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat