Milloin menit töihin? Siis minkäikäisenä lapsesi menivät hoitoon? Miksi silloin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Joo, yrittäjät on vaikeita :) joskus plussaa kun voi joustaa, mutta ei niin kuin tavallisessa työssä. Ja työthän ei tekevältä lopu!

Tavallaan raskasta, kun äitinä ottaa nämä päivähoito asiat raskaasti ja mies pystyy paremmin "elättäjänä" tekemään uraa, töitä jne. Mutta kaipa se 3kk on ok ja sitten saan olla taas kotona ainakin kesän

t.21

Vierailija

Ja etenkin päiväkodista! Itselläkin on ollut joku ihme ennakkoluulo, että n. 1 v lapsi jää päiväkodissa jalkoihin. Itsee luotan kuitenkin enemmän päiväkotiin kuin perhepäivähoitoon.

t. sama 21

Vierailija

Apua, sain projektin omaisen työpaikan (3kk) ja nyt pitää tehdäpäätös. Itseäni hirvittää, vaikka taas kun ajattelen työtä niin innostun, koska todella mielenkiintoinen projekti.Apua, miten saan oman oloni sinuiksi hoidon kanssa :/? Kyseessä olisi 3kk:tta jonka jälkeen jäisin hetkeksi taas kotiin

Vierailija

sumplimalla(mulla kolmivuorotyö) ollaan kuitenkin pystytty hoitamaan lapset kotona.

Nyt kun pieninkin täyttää kolme, meinataan laittaa kaikki ulkopuolisen hoidettavaksi.

Vierailija

Aloitin 50% eli vain pari hoitovuoroa/kk. Rahapula jonka olisin voinut hoitaa myös keikkaamalla, mutta silloin olisi perheen yhteinen aika ollut turhan pieni. Halusin että lapsi kävelee kun menee hoitoon. Jäi taas kotiin 3v kun kakkonen syntyi ja varmaan pienempi saman ikäinen kun hoitoon.....

Vierailija

Mies vaan vuorostaan vaan hoitovapaalle 3kk ajaksi ja sitten sä takaisin, niin ei tule liikaa muutoksia etkä joudu olemaan kauheasti sairaan lapsen takia pois töistä.

Meillä mä palasin esikoisen jälkeen töihin kun esikoinen oli 1,5. Kuopuksen kanssa palasin töihin kun hän oli 1, mutta mies jäi puoleksi vuodeksi kotiin ja nyt aloittaa kans 1,5 v hoidossa.

Vierailija

Meidän molemmat lapset ovat menneet päiväkotiin (seimeen) ollessaan 3kk2vkoa vanhoja.

Olen yksityisyrittäjä ja asun vieraassa maassa - ei ole paljon varaa kukkoilla maan tapoja vastaan.

Nyt meidän 4 v on tokaa vuotta esikoulussa :)

Vierailija

Olisin mennyt jo vuotta aikaisemmin, jos olisin silloin saanut töitä. Jälkikäteen olen kyllä iloinen, että kuopuskin sai olla kotona 3 v. Äkkiähän ne vuoden menevät aikuisen näkökulmasta, mutta lapselle tuttu hoitopaikka on tärkeä. :)

Vierailija

esikoisen ollessa 10 kk. Opiskelun aloitin, kun esikoinen oli 1v 1kk. Opiskelin puoli vuotta ja syntyi toinen lapsi. Jatkoin opiskelua hänen ollessaan 7kk. Lapset pääsivät mummulle hoitoon muuten en olisi vielä jatkanut opintoja. Jälkeenpäin on välillä harmittanut, kun on laittanut lapset niin pieninä hoitoon. Mutta nyt ovat jo 5v ja 3v ja ihania poikia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat