Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help help nostin eilen kinkun parvekkeelle sulamaan 10kg kinkku ja aamulla kun

Vierailija

salmonella hnv5 ja miljoona muuta tautia.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Lisäksi huuhtele kinkun pinta sen jälkeen.

Paiston jälkeen kaavit kaiken rasvan pois pinnasta. Syökää hyvällä ruokahalulla.

Pöpöt ei imeydy sen rasvakerroksen läpi.

Mietitäänpä sellaista että on kovin tavallista että maakuopissa ja kellareissa vierailee hiiriä ja myyriä samoin myös pelloilla ja me syömme juureksia siitäkin huolimatta.

Itse heitän elukoiden jyrsimät roskiin mutta äitini leikkaa vaan sen purupinnan pois kun on kovin tarkka ihminen.

Vierailija

ilmeisesti ovat vain läskiä nokkineet

pese välineet todella hyvin heti ja vielä tiskikoneessa

myös kädet ja kaikki mitä kosket desinfio kädet lopuksi

ja sit sulatat sen kinkun kokonaan ja paistat normaalisti ja syötte sen

kesällä kaupan sisälläkin lentelee lintuja täällä hesassa jopa ja ties mihin istuvat ja kakkivat

mutta muistakaas nyt et ulos ei laiteta mitään ilman kunnon vahvaa suojaa liikkeellä on lintuja ja hiiiriä ja myyriä ja toies mitä

Vierailija

Salmonella kuolee siellä 100%, lukekaa vähän, ihmiset. Käsitellessäsi kinkkua pese kaikki välineet ja kädet huolella pesuainein, tulikuumalla vedellä. Ja älä kerro kenellekään ;) Viisaammin ensi kerralla.

p.s. Söisin hyvillä mielin myös itse, ei todellakaan olisi rahaa ostaa uutta ja luulen, että olen Intian- ja Lähi-Idän matkoillani syönyt vielä kamalampia asioita :D

Vierailija

kyllä ottaisi mitään riskiä. roskiin menisi meillä. linnuissa kaikenlaisia pöpöjä.

osta tilalle pieni kinkkurulla, miksi sitä kinkkua niin paljon pitää olla?

Vierailija

Mäkin tekisin näin jos rahat loppu......ja vähin äänin ;)

"Minä paistaisin

ja sitten leikkaisin päälliset pois, ei ne linnut nyt kovin syvälle ole voineet nokkia."

Vierailija

Lainaus:

Salmonella kuolee siellä 100%, lukekaa vähän, ihmiset. Käsitellessäsi kinkkua pese kaikki välineet ja kädet huolella pesuainein, tulikuumalla vedellä.

Mutta ihan hyvällä omallatunnolla minäkin tuon kinkun paistaisin ja söisin. Ei kannata ruveta hysteeriseksi.

Vierailija

AINA peitä kinkku saavilla tms, ennen kuin laitat sen eläinten saataville! Mä varmaan söisin sen kinkun. Tuntuisi niin suurelta haaskaukselta heittää poiskaan...

Vierailija

kinkku minultakin syömättä. Liekö siinä myös myyrät/rotat käynyt varpaillaan kävelemässä. Eikös nämä aika taitavia kiipeilijöitä, että mahdollisesti myös parvekkeelle pääsisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat