Kaduttaa tällainen asia.

Vierailija

Tämä asia on tapahtunut ulkomailla, eivätkä asianomaiset osaa suomea, joten eivät pääse lukemaan asiasta täällä.

Eli minulle soitti puoli vuotta sitten eräs tuttu, että sosiaalityöntekijä ovat vieneet häneltä lapset pois. Syitä en tiedä, koska en tunne perhettä niin hyvin. Meidän lapset olivat samassa päiväkodissa ja päiväkodin johtaja käytti erästä "minun sanomaani" tätä äitiä vastaan. Minä en ole kyseistä asiaa sanonut koskaan, mutta en koskaan ottanut yhteyttä päiväkotiin asiasta. Tätä lausetta on siis käytetty oikeudessa. Sain silloin neuvoja ja itsekin päädyin olla sekaantumatta soppaan, mutta nyt kaduttaa.

"Minun sanomani" oli pisara meressä ja aivan absurdi juttu: "Tämä äiti on pakottanut minut kutsumaan X lapseni syntymäpäiville" . X oli päiväkodin kauhukakara. Ei mitään vakavaa siis , mutta silti harmittaa, että se on oikeuden pöytäkirjoissa. Harmittaa tuttuni puolesta kun en ottanut päiväkotiin silloin yhteyttä. Hänelle kyllä olen sanonut, etten tuollaista ole sanonut. Juuri äsken lähetin sähköpostia myös päiväkodille.

Syyllinen olo. Olen myös pahoillani tämän äidin puolesta, koska hän näkee lapsiaan vain kerran kuussa.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat