Pelastusarmeijan edessä tänään pitkä jono, jakavat joulupata-avustuksia

Vierailija

Siellä ne ihmisrievut jonottivat tänä aamuna vesisateessa saadakseen sen muutaman kympin avustuskortin ja vaikka sitä tarjousmaksalaatikkoa joulupöytään.

Vielä kumminkin kannattaa lahjoittaa joulupataan, koska viimeiset avustukset jaetaan jouluaattona.

Kommentit (8)

Vierailija

joulupadan avustuksia jaetaan koko ensi vuonna, vain osa niistä avustuksista jaetaan ennen joulua. Mutta toki kannattaa antaa apua, onhan siitä hyötyä joka tapauksessa.

Vierailija

Lainaus:

käykää nyt hyvät äidit antamassa roponne tuonne joulupataan.

Aamulla siellä oli vieläkin ne vaivaiset 40 lahjoittajaa, en jaksa ymmärtää, ettei useammalta liikene edes paria euroa???

Vierailija

tilasin ajan. Eikä siellä ulkona tartte seistä eikä myöskään niitä kortteja siellä jaella. Kyllä se tapauskohtaisesti katotaan. T. työtön joka saa sitä laatikkoa

Vierailija

käykää nyt hyvät äidit antamassa roponne tuonne joulupataan.

Aamulla siellä oli vieläkin ne vaivaiset 40 lahjoittajaa, en jaksa ymmärtää, ettei useammalta liikene edes paria euroa???

Vierailija

ja sieltä saa sitten vuoronumeron ja päivämäärän ja kellonajan, jolloin paikalla on satoja ihmisiä. Ensin on jouluhartaus ja sitten huudetaan vuoronumerolla hakemaan oma valmiiksi kirjoitettu avustuslahjakortti.

Tiedän, koska olen kahtena vuonna ollut jonottamassa jo 8.30, vaikka mulla on vuoronumero ollutkin. Ja molemmilla kerroilla olen 60€ lahjakortin saanut.

Nyt olen töissä, eli en viitsinyt avustusta hakea

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat