Leikkivätkö 10-11v pojat jollakin erityisesti, meidän poika 11v ei enää

Vierailija

oikein leiki , piirtelee , kuuntelee musaa jne. Mitä ostaa kaverille synttärilahjaksi jolla synttärit joulun jälkeen.........

Kommentit (6)

Vierailija

-peli

-kirja

-legosetti

-geomaxeja

-koottava lentokone/auto tms.

-cd (jos tiedät, mitä poika kuuntelee)

-jotain tutkimus- tai laboratoriovälineitä

-jokin urheiluväline, esim. kunnollinen futispallo

Vierailija

ihan pikkuautoilla jne. Muuten pelit, pelkortit, lautapelit jne on hyvää tavaraa. Lapset leikkii myös liipunryöstäjä ja pimeänpiilosta jne, mutta niihin ei taida tarvita lahjaksi sopivaa tilbehööriä.

TÄällä, hyvällä ja kalliilla okt-alueella, jossa asuu keskiluokkaista väkeä, on noin 11-v tienoilla olevat pojat innostuneet myös softaukseen. Pimeää metsää hiivitään ees taas kuulapyssyjen ja maskien kanssa. Omanikin sinne hinkuaa, en ole vaan uskaltanut päästää, mutta siitä on sitten seurauksena, että jää yksin kaikiksi illoiksi. Jos tunnet kaverin vanhemmat niin tiedät varmaan, onko jotain tähän liittyvää rekvisiittaa mahdollista antaa - mutta ei ilman vanhempien lupaa!

Vierailija

Ota se mukaan ja anna valita lahja kaverilleen. Häneltähän se lahja on.

Itse ainakin jo tuossa iässä kävin ostamassa lahjat kavereille. Äiti antoi rahan ja sanoi mitä saa korkeintaa maksaa. Näin toimii 12 v poikani myös. En minä osaisi ostaa hänen kavereille lahjoja.

Meidän poika muuten pitää esim. erilaisista pulmapeleistä. Uno pelikorteilla pelaa useasti tavallisten pelikortien lisäksi kavereiden kanssa.

Vierailija

Omat lapset vielä pieniä, mutta sellainen mielikuva mulla on. Olen kuullut, että moni poika (nyt jo miehiä) on saanut kymmenen vuotiaana Tolkienin Hobbitti -kirjan ja ovat ihastuneet tosi paljon. Iskee vissiin juuri sen ikäisiin. :)

Vierailija

Mun poikani (9v) leikkii vielä ihan täysillä pikkuautoilla, mielikuvitusleikkejä, legoukoilla rakentamissaan legohärveleissä ja esim. sotilailla ja inkkareilla. Paras kaverinsa ei ole äitinsä kertoman mukaan leikkinyt enää kouluiässä ollenkaan. Tämän kanssa poikanikin sitten pelailee, urheilee, ulkoilee jne. Toisten kaverien kanssa leikkii.

Kummipoikani, joka on 10-vuotias, leikkii myös vielä ihan samoin kuin omani. Eli esim. pikkuautoillakin vielä joskus. Toisaalta ystäväni 10-vuotias ei taas enää leiki. Turha tuon ikäiselle on kuitenkaan enää varsinaisia leluja mielestäni ostaa, ovat ne kuitenkin vähitellen väistymässä, elleivät ole jo väistyneet. Pelit, legot, kaikenlaiset tiedemiespakkaukset (näitä EinoSciense-juttuja), koottavat jutut, pilailu- ja taikurivälineet tms. ovat parempi lahja tuon ikäiselle.

Vierailija

Jotain Tähtien sotaa tai indiana Jonesia sai omakin 10-vuotiaani kavereilta. Hyviä ovat myös sarjakuvat tai muutkin kirjat, jos vähänkin tunnet kaveria ja tiedät lukeeko hän ja minkälaista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat