Aargh, mitä ihmettä hommaan lahjaksi? Raastan hiuksia päästä miettiessäni täällä

Vierailija

eli rakkaalle miehelle on lahja hakusessa. Olen kysellyt mutta väittää ettei tarvitse/halua mitään, mutta tiedän että on pettynyt jos en mitään hommaa. Ei tarvitse olla mitään kallista, jotain mukavaa ja hyöyllistä. Ei välitä "tarpeettomista" lahjoista. Eikä mistään miesten kosmetiikkajutuista, kalsareista tms.

Nyt vielä tuli aikatauluun tiukennus ja lahja olisi melkein pakko hommata tänään, viikonloppuna en taida enää ehtiä ostoksille ja sitten jo lähdetäänkin sukulaisiin joulua viettämään. Miksi tämä on niin hankalaa? Auttakaa

Kommentit (11)

Vierailija

olisi muuten kiva, mutta mies on sitä mieltä että niitä ei ole järkeä ostaa omaksi kun kirjastostakin saa. Hankala tapaus on, mokoma

T:ap

Vierailija

vaikka kameran? tai jos tykkää lenkkeillä niin vaikka kunnon mp3-vehkeen että voi musiikkia kuunnella samalla.. tai lahjakortin hierontaan...

Vierailija

tuollainen pulmalelu tai joku peli voisi olla kiva, tykkää kaikista älynystyröitä vaivaavista jutuista. Kylpytakkikin mahdollinen, mutta lisää ideoita saa laittaa, katson sitten mikä niistä löytyisi tuolta kaupungilta :)

Vierailija

-kylpytakki joka päällä hiimailee saunan tai iltasuihkun jälkeen

-makkarapannu, joka asennetaan kiukaan päälle niin saunoessa valmistuu herkullinen iltapala

- adidaksen verkkarit

-uusi makuupussi

.termosmuki, johon usein ottaa kahvia mukaan lähtiessään automatkalle

Vierailija

Musiikkia saa jo sukulaisiltaan lahjaksi, niin en itse viitsi samaa ostaa (tuota musiikkia mietin itse jo aiemmin mutta sitten kuulin noiden sukulaisten jo ostaneen niin siinä meni sekin idea)

Lainaus:

Auton pesusetti.

Kuunteleeko musaa, mä ostan aina jonkin uuden cd.n.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat