Yh-äidin poikakaverin suusta tuli sammakko

Vierailija

Olen siis eronnut vuosi sitten ja nyt oon seurustellut kivan miehen kanssa 4 kk:tta. Häneltä tulee tekstiviestejä tyyliin: mitä tyttöystävälle/kullalle kuuluu? jne.

Eilen pomo soitti illalla ja mies sanoi: "En oo nyt kotona, vaan täällä yhen mamman luona käymässä".

WTF? Mulla kalskahti korvaan korvaan tuo yks mamma. Jotenkin tuli semmonen olo , että oon yks niistä monista ja todellakin äiti. Puuh! Onko hölmöä pillastua?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

ja laittaa pihalle koko mies!

Onhan se nyt käsittämätöntä, että mies ei osaa edes puhua oikein ja käyttää just niitä sinun hyväksymiäisi termejä! Todellakin, JSSAP.

ps. enpä yhtään ihmettele, että olet YH, jos alat nalkuttamaan tuollaisestakin asiasta!!

Vierailija

tosiaan se mamma voi olla ja todennäköisesti onkin työpaikan/miesten slangia.. niin ja siihen yhen mamman luona tarkennukseen. Vaikka kuinka olis mies niin kyllä nekin luulis et tyyppi on mummollaan jos sanois et olen mamman luona, varsinkin jos ei ole vielä sinusta puhunut töissä..

Vierailija

Ja tuo viittaus "yhden" tarkoitti varmaan "erään".

Eihän mies olisi voinut sanoa että "olen täällä mamman luona käymässä."

Tuntuu siltä että jos takerrut tuollaiseen asiaan niin mies pitää sua aikalailla piakkoin nipona. Ja ihan syystä.

Vierailija

päin että ihastumisen alkuhuumassahan näytetään ne parhaat puolet ja näkee toisenkin ruusunpunaisten lasien läpi. Jos jo alkuvaiheessa pitää naista mammana tai vaikka eukkona, miten sitten 10 vuoden kuluttua?

Vierailija

Hän on tänään tulossa illalla yökyliin, mutta ei ollu puhetta monelta. Vaikka, että monelta tuut tän yhen mamman luokse?

Tai jos alkaa vielä ottaa enemmän palleroon niin: meen jouluostoksille-see you!. T: yks mamma vaan.

Vierailija

Pahempi voisi olla teinixmäinen "oon täällä yhen muijan luona". Tuo mamma on ihan naurettava, kuulostaa niin kuin olisit yksi monista ja joku vitsi. Selkä seinää vasten vaan ja selityksiä kehiin. Tässä vaiheessa sinun pitäisi olla intohimojen kohde eikä mikään mamma viriilille miehelle. :D

Vierailija

Ei olisi mulle sopiva nainen, joka tuollaista jää miettimään. Mamma on letkeä ilmaisu ja se "yhden"... hoh. Voithan säkin sanoa, että olet yhden lapsen kanssa kaupungilla, vaikka se on sun ainoa kummilapsi.

Ap, kehität ongelmaa turhasta ja miehenä juoksisin lujaa karkuun.

Vierailija

Kyllä jokainen ihminen joskus päästää suustaan jotakin, mikä ei ole täydellisen harkittua, ja mitään ilkeää minusta tuossa ei kuitenkaan ollut. Ehkä joku 'elämäni rakkaus' olisi romanttisempaa, mutta vähän realismia kehiin. Vaikka kuinka tärkeä olisit, ei sitä puhelimessa huudella.

Vierailija

Naiset yrittävät usein lukea ja kuulla rivien välistä kaikkea, mitä siellä ei oikeasti olekaan...

t. nainen, jonka mielestä tuossa lauseessa ei ole mitään erikoista tai negatiivista

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat