Pikkuveli leikkii

satu

Tässä kuvassa on kauniit värit. Pidän hyvänä kuvana, vaikka omankin lapsen otos mukana kisassa.

Kommentit (4)

Ei osallistuja

Kokeilin äänestää tätä yhtenä päivänä ja huomasin, kuinka kuvan lähettäjä manipuloi pisteitään.
Samalta tyypiltä on monta kuvaa (näkyy kameran väärästä päiväyksestä) eikä osa edes taida olla lasen ottamia.
Ylläpidon pitäisi poistaa kuvat kisasta huijausyrityksen vuoksi.

Huomasi saman

Se on vaan sääli niitä lapsia, jos kuvansa poistetana äidin tai isän epärehellisyyden vuoksi. Toisaalta on kyllä sääli lapsia muutenkin. Ei tuollainen epärehellinen huijari voi kovin hyvää alkua lapsilleen antaa missään muussakaan asiassa.

Neljän lapsen äiti

Tulin todella surulliseksi, kun luin kommentit kuvasta "ei osallistuja" ja "huomasin saman", kyynel kyllä vierähti poskellani. En ole manipuloija tai huijari. Lapseni ovat todellakin ottaneet nämä kyseiset kuvat. (tiedän, että lapseni ovat käyneet äänestämässä omaa kuvaa, mutta onko se niin väärin?) Eikö niin saa tehdä??? Perheessämme on neljä ihanaa lasta ja aina olemme antaneet lasten käyttää kameraa ja ottaa kuvia ja lapset ovat tykänneet. (ilmeisesti, kuvissa oleva outo vuosiluku 2028, johtuu siintä, kun lapset ovat saaneet käyttää kameraa vapaasti!!!). Tuntuu todella pahalta, että minua haukutaan huijariksi. Rakastan lapsiani yli kaiken, mutta minua tuntematon ihminen mollaa minua sanoilla: ///"Ei tuollainen epärehellinen huijari voi kovin hyvää alkua lapsilleen antaa missään muussakaan asiassa"///.
Voin sen sanoa, että olen kasvattanut lapseni omasta mielestä hyvin. Sanon aina lapsilleni, että pitää olla hyvät käytöstavat ja kunnioittaa muita ihmisiä ja hyväksyä myös erilaisuutta. (lapseni koulussa on paljon tummaihoisia lapsia sekä vierasmaalaisia (venäläisiä, virolaisia sekä albaaneja) olen sanonut monesti lapsilleni, että erilaisuus on rikkaus. Yhden lapseni kevätjuhlat olivat eilen ja hän sai stipendin ja yhtenä perusteluna oli, että "lapseni on kaikille kiva kaveri ja ottaa muut huomioon". (täytyy sanoa, että olen todella ylpeä äiti, kun olen voinut kasvattaa lapseni näin hyvin, että hänet palkitaan stipendillä ja kyllä taas kyynel tuli silmäkulmaan silkasta onnesta. Haluan toivottaa kaikille kaunista ja aurinkoista kesää ja onnea kilpailuun, jotka siihen osallistuvat!!!

Neljän lapsen äiti

Haluan sen verran vielä lisätä, että tämän kuvan on ottanut isosisko pikkuveikasta, hän tuli yhtenä päivänä sisälle iloisena huutaen , "sain otettua ihania kuvia pikkuveljestä!!!"
Olen ajatellut pyytää toimitusta poistamaan lapseni ottamat kuvat, ettei kenellekkään tule paha mieli, eikä kukaan luule, että olen huijari.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat