Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka ihana/hot uskot olevasi miesten mielestä - kouluarvosanoin?

Vierailija

Noin yleisesti siis. Yksilöeroja toki on, kukaan ei ole kaikkien mieleen jne.

Minä veikkaisin olevani 8,5 tai 9.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

uskoisin olevani 9.

En taatusti ole kaikkien miesten mieleen, koska olen hoikka ja tosi pieni rintainen. Pitkistä hiuksista olen aina saanut kehuja. Ja minun pisteitä voisi nostaa se, että olen ruskeasilmäinen ja muutoinkin kulmakarvat yms. ovat tosi tummat (vaikka olen siis supisuomalainen), eli erotun valtaväestöstä.

Oma mies tuntuu ainakin tykkäävän ja silloin kun olin sinkku, niin ihan sopivassa mittasuhteessa minusta oltiin kiinnostuneita. Ja edellä mainitsemani olivat vaan ulkoisia seikkoja, kyllähän sekin ratkaisee, että mitä pääkopassa tapahtuu ja sitä en itse lähde arvioimaan :)

Vierailija

Eli kelpaan joillekin miehille. Muutama on tullut iskemään ja yksi iski kiihkeään suuteloon yllättäen.

En liene kuitenkaan mikään ihanne kumppani suurimmalle osalle miehistä, enkä itsekään välitä, sillä itsellänikin on munat ja iso hauis sekä pari lasta ja vaimo.

Vierailija

niin nykyään joku 6,5.

Naama on ok, vaikka ei mikän kiiltokuva. Nenä on aavistuksen verran vino, huulet ohuet ja hampaat eivät ole tasaiset, valkoiset kylläkin.

Hiukset turhan vaaleat ja silmät tummanruskeat, niistä olen kyllä saanut kehuja.

Painoa on tullut lisää vuoden aikana ja se ketuttaa.

Joskus olin kuulemma täyden kympin nainen, tuolloin taisi olla painoa 51kg ja pituutta 170. Nyt on lapsia ja painokin alkaa ihan eri numerolla :)

Yritän pitäää pilkettä silmäkulmassa ja olla mukava. Mies ainakin kuulemma tykkää ja se on tärkeintä ja yhteinen on kuntoprojektikin...

Vierailija

Ei oo vientiä baareissa muttajostain syystä huomaan kääntäväni vanhempien miesten päitä kun harrastan korkokenkiä, naisellisia vaatteita, olen laitettu. Mutten ole kaunotar! Ihan tavallinen ja en hoikkakaan, just siinä ihannepainon ylärajalla. Viihdyn kyllä tällaisena ja oma mies tykkää...

Oon vähän ihmetellyt noita vanhempien ukkojen katseita, enkä kyl oo varma onko imartelevaa :-/

Vierailija

Olen muiden mielestä hyvännäköinen, kroppanen ym.

Mutta kymppiä en voi kuitenkaan antaa sillä omaan mahamakkaroita, mutta kummasti ne eivät ikinä ketään haittaa (ne ei siis näy kunnolla) En ole liian laiha enkä liian pullukka, vaan sopiva.

Ja blondeista tykkää kaikki :)

Vierailija

valitettavasti myös naisten mielestä (olen naisista kiinnostunut)

ollut surua ja se lyönyt leimansa ulkonäköön, kasvot riutuneet ja ryhti kuin myllynkiveä kannattelisi

Vierailija

Vain yksi on rohjennut omakseen kysyä. Ulkonäköni on ehkä ok, mutta ilmeisesti joku puhetavassani tai muuten käytöksessä ei ole muita miellyttänyt.

Vierailija

Minulla ei varmaankaan ole mitään realistista kuvaa itsestäni, mutta pidän itseäni rumana. Mielestäni kaikessa on vikaa, laitan listan miten itse ajattelen ja miten miehet... vuoden sinkkuiltuani minulla olisi ottajia vaikka kuinka, etenkin ENNEN kun he tutustuvat luonteeseeni, että kait he ihastuvat sitten ulkonäkööni...outoa, vaikka itseni mielestä olisi täysin toisin päin...

ohuet hiiren hiukset - kauniit punaiset seksikkäät hiukset

rillit - kauniit sädehtivät syvälliset, tuhmat silmät

aivan järkyttävän kauhea iso nenä - nöpönenä (ainakin 7 miestä näin sanonut!)

liian pieni ohut suu - todella kaunis hymy ja kauniit hampaat

järkyttävät rusina tissit - seksikkäät pienet rinnat pikkuisilla nänneillä

iso maha - kaunis hoikka kroppa, myös mahasta

selluliitti perse - harvinaisen seksikäs pyöreä pylly

aivan liian luhyet jalat - kauniit hoikat jalat

niin ja olen 25, ja puolen vuoden aikana ainakin 15 miestä on mua piirittänyt... ja itse ihmettelen tätä koska mielestäni olen keskivertoa rumempi

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat