Murkku vie hermot

äiti1

Kommentit (5)

äiti1

Voi herran jumala ettekö te ihmiset nyt ymmärrä, että murkku iässähän nyt tulee noita agressiivisuus 'kohtauksia' tai ainakin mun omalla murkulla tulee hyvinkin usein...ei se ole mitenkää erikoista, jos hän suuttuu helposti, kun murkku iässä vaihtelee paljon mielialat... Minä itse olin tuossa iässä aina kiukkuinen. :D Sen takia itse ymmärrän murkku ikäisiä, kun itsekkin olin niin agressiivinen aina. Älkää jättäkö murkku ikäsitä koskaan agressiivisena yksin, jottei hän tekisi mitään sopimatonta (esim. rupea viiltelemään!).

äiskä

Totta! Minäkin ymmärrän murrosikäisiä... jokos teijän murkulla on kuukautiset alkaneet äiti1? Meijän 13 vuotiaalla alkoi pari kuukautta sitten ja ne ovat hyvin runsaat ja kivuliaat, niikuin minullakin. rintaliivejä hän käyttää, koska rinnat ovat jo hyvin kehittyneet! Hän ei koskaan halua minua rintsikka ostoksille mukaan...ymmärrän senkin, koska se on yleensä tytön oma asia minkälaiset rintsikat hän ostaa vai mitä?

joku

no huhhuh, miksi ihmeessä murrosikäiset haluaisivat äidin mukaan rintaliivejä ostamaan?! Mitä te kahdeksankymppiset mummot oikeen luulette? HERRANJESTAS SENTÄÄN! Ja tarviiko täällä netissä oman murrosikäisen tytön asioista puhuu? Ketä nyt kiinnostaa et millon alkaa jonkun muun murrosikäisen tytön kuukautiset, kun oman? Ei minua ainakaa.

äiti1

No huhhuijaa sinulle vaan. Jotkut haluavatkin äidin mukaan. Kaikki eivät ole samanlaisia ihmisiä, kun sinun murkkusi. Kaikki ovat ainutlaatuisia! Ja se on meidän oma asiamme, jos haluamme puhua meidän omien murkkujen ongelmista(esim. kuukautisista ja niiden kivuista jne.) Anteeksi vain, mut mä ainakin oon just täyttänyt 34, joten en oo mikään kahdeksankymppinen mummo! Äiskä: Joo munkin murrosikäinen käyttää jo rintsikoita, koska hänelläkin on hyvin kehittyneet rinnat. Ei hänkään halua minua mukaan ritsikka ostoksille ja sen ymmärrän myös minä. Kuukautiset alkoivat noin puoli vuotta sitten ja hän on myös 13.v.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat