PALSTAN UUDISTUS SURKEA, ylläpidolle viesti - moniko allerkirjoittaa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Anteeksi huutamiseni, ei ole yleinen taipumukseni huutaa täällä.

Olen palstaillut itse täällä lähes 10 vuoden ajan ja tämä palsta on kokenut sinä aikana useita muutoksia. Aina on ollut muutosvastarintaa, mutta kaikkiin muutoksiin on tähän mennessä tottunut, mutta nyt minun mielestäni ei ole mitään hyvää seurannut viimeisestä muutoksesta, olen mielestäni jo pitkään odotellut parannusta asioihin.

Palsta tökkii jatkuvasti, jos siirtyy palstalta toiselle, voi lentää ulos tai koko sivua ei löydy, tämän tästä ilmoittaa, että koko palstaa ei ole olemassakaan, puhumattakaan haku-toiminnosta, joka on täysin merkitystä vailla. Tätä on tässä nyt seurattu jo _todella_ pitkään, joten mielestäni enää kyse ei ole mistään lastentaudeista, joita voi tulla järjestelmästä toiseen siirryttäessä ja jotka sitten paranevat pois.

Jos tälle palstalle ei pystytä enää saamaan kunnollista toimivuutta, niin kuinka moni olisi innokas palaamaan vanhaan systeemiin? Onko rahat loppuneet ja tätä palstaa ei saada sen vuoksi toimimaan? Vai onko kyseessä se, että ne, jotka tätä sivustoa ovat rakentaneet eivät pysty tätä saamaan toimimaan? Oli kyse kummasta tahansa, niin mielestäni tämä viimeisin uudistus pitäisi poistaa ja palata vanhaan, jos tätä ei saada toimimaan.

Kuinka moni allekirjoittaa tämän?

Jos allekirjoittaneita löytyy useampi, niin osaisikohan, joku linkata tämän ketjun jollekin, jolla olisi asiaan jopa vaikutusvaltaa?

Sivut

Kommentit (177)

Vierailija

täältä kanssa!

KOvin on oma palstailu vähentyny. Aina kun kirjottaa jonnekin ja lähettää, menee hetki ja tulee teksti: keskustelut on hetkellisesti pois käytöstä. Tooosi harvoin lähtee teksti suoraan. Palsta miettii, tökkii ja pomippii! Vanha oli paljon parempi.

Meidän poika synty just niihin aikoihin, kun sivusto uudistettiin. POika on kehittyny jo tässä 7 ja ½ kuukaudessa..

Vierailija

Nuo "naamat" ovat hölmöin idea, mikä keskustelupalstoilla on nähty! Tää on erittäin tyypillistä toimintaa monissa yrityksissä: tehdään uudistuksia kysymättä mitään käyttäjiltä... Ymmärrän, että "naamat" ovat olleet it-väen ja toimituksen mielestä hyvä idea ja tarkoitus on ollut hyvä, mutta eipä noita kukaan käytä. Naamat voisi poistaa kokonaan.

Hakukone on SURKEA!

Olen ollut palstalla vuodesta 2000.

Vierailija

Noiden "naamojen" lisääminen oli ihan älytön ajatus, siis ne naamat missä oli ensin peukut. Kukaan ei ole ollut niistä kiinnostunut. Huomaa että pikkupojat ovat vähän koodanneet, eikä kohderyhmää tai sen kiinnostusta asiaan ole ajateltu. Ja Vauva-lehden edustus on nyökytellyt päätään uskaltamatta sanoa vastaan. (nimim. tämä on yleistä, joukossa tyhmyys tiivistyy monessakin it-projektissa).

Vierailija

olen antanut palautetta ylläpidolle, ystävällisesti jopa lähettänyt bugilistan ja koonnut havaitsemiani käytettävyysongelmia. Mitään parannusta ei ole tapahtunut. Uudistuksen aikoihin loin tänne käyttäjätunnuksen, en pääse kuitenkaan kirjautumaan enkä käsitä miksi se ei toimi. Kaikkien teknisten ongelmien ja käyttökatkosten lisäksi moderointipolitiikka on pyllystä.

Olen käyttänyt av:tä vuodesta 2000 ja yksi Suomen suosituimmista keskustelupalstoista on todellakin onnistuttu pilaamaan. Hyvä saavutus Digia ja Sanoma!

Vierailija

Viime viikolla näin tän avauksen ja ajattelin ihan huvikseen tehdä vähän laskentaa palstan toimivuudesta kun lomalla olen :D juu en oo hullu aikaa vaan on niin paljon.

Tän viikon aikana oon joka päivä yrittänyt tänne päästä useempaan otteeseen, tarkasti ottaen olen 32 kertaa kirjottanut vauva.fi tuonne osoiteriviin, ja tadaa perille oon päässy 11 kertaa mutta näistäkin vain 4 kertaa keskustelupalstalle.

Sisäänkirjautuminen ei onnistu aina, ja kun oot sisään päässy kirjautumaan niin sitten et pääse uloskirjautumaan.

Ihme tumpelot kyllä hoitaa tätä palstaa.

IHAN VAAN VINKIKS MODEILLE : Antakaa jollekin opiskelijalle näyttötyön aiheeks parantaa tätä palstaa. Jos nimittäin haluutte tätä ylläpitää eihän tätä jaksa kukaan kattoa kauaa...

nimim. muille palstoille jo oikeesti siirtynyt entinen vauva.fi -keskustelujen vaki palstaaja

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat