Syömisen jälkeen iskee AIVAN JÄRKKY väsy, silmät meinaa mennä väkisin kiinni

Vierailija

äskenkin söin kakkupalan ja nyt en jaksa sängystä nousta ylös, diabetesta olen epäillyt, mutta minua ei janota kuin iltaisin, pissaan kyllä tosi paljon, mutta olen laittanut kahvin piikkiin

Kommentit (7)

(ei siis se että kirjaimellisesti nukahtaa seisovilleen;)

Mutta minusta on ihan normaalia että ruuan pälle tulee hieman raukea olo, jos mahdollista pidän pienen ruokalevonkin. Meillä lapsuudenperheessä oli viikonloppurituaalina käydä pitkällä kävelyllä tmv. la/su aamupäivällä, sitten tultiin kotiin ja söimme, ja otimme koko perhe päikkärit olohuoneen sohvilla:)

jälkeen on aivan virkeä ja "tavallinen" olo. Ero on suuri aiempiin väsymyskohtauksiin.

Ihmiset reagoivat sokereihin eri tavalla. Jotkut eivät huomaa väsymystä ollenkaan (heillä erittyy sokeria poistavaa insuliinia juuri oikea määrä) ja toiset aivan nukahtavat tolpilleen - heidän insuliinintuotantonsa ei toimi oikealla tavalla vaan "ylireagoi" sokeriin, jolloin kohta verensokerin nousemisen jälkeen se romahtaa liian alas ja ihmistä väsyttää. Diabeteksestä puhutaan sitten kun tuo kehitys etenee riittävän pitkälle.

Meitä on Suomessa jo todella paljon, jotka olemme jättäneet sokerin kokonaan ja minimoineet hiilihydraatit ja saaneet siitä hyvästä tasaisen virkeän olon koko päiväksi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat