"Unohtaako" teini helposti kotiintuloaikansa?

Annamagna

Kommentit (4)

Teini-ikäinen

Rakentava keskustelu on se joka kannattaa... Älkää vanhemmat esittäkö "päällikköä"! Se ei toimi! Kohdelkaa itseänne ja lapsianne saman-arvoisina! Sillä jos te yritätte saada itsenne "johtajaksi" niin lapsi vain innostuu tekemään kiellettyjä asioita! Antakaa hieman periksi niin lapsikin antaa kyllä! Ja jos ja kun itse olette jossakin niin pitäkää myös itse kiinni SAMASTA ajasta... Ainakin sen aikaa että lapselle tulee se oma järki ja että hän alkaa oppia sitä aikaa... Edellämainitulla toiminnalla näytätte lapselle sen että hän on samanarvoinen teidän kanssa... Eikä alempi henkilö...

repeilijä

paskapuhetta tollane, että kuukautee ei kotoo mihinkää :D:DDD:D ihanku joku sitä oikeesti tottelis? D::D:D:D:D:D:D: ja konekielto, mä ainaki piilotan oman koneen jos noiii jotai semmosta sanoo mulle, että ehkä toi keskustelu on paras :D:D:D:D:D hhhahahha fail nauran kuka noi on keksiny :DD:D::D:DD:D:D::

Annamagna

Muut kommentit olivat rakentavia, koska aikuisen tulee kyllä itsekin käyttäytyä aikuismaisesti ja rakentavasti keskustellen, mutta tuollainen kuukauden ulkonaliikkumiskielto kuulostaa tosi järkyttävältä! Ei nyt sentään tarkoitus ole vankina nuorta pitää. Ulkoilu ja liikkuminen kuuluu kuitenkin myös nuoren itsemääräämisoikeuteen ja kuukauden liikkumiskielto kuulostaa todella vapaudenriistolta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat