Teini kiroilee – miten eroon v-sanasta?

Titityy

Kommentit (11)

Titityy

Itse olen saanut 20v-veettelijät kuriin 20 vuoden kokemuksella toistamalla ihan yhtä monikäyttöistä kyrpä sanaa. Ja kirosanana se on yhtä ärrämäinen kuin itse vanha kunnon perkele.

Höh

Ensin tosi pitkä pohjustus sille, kuinka lapset hokee v***-sanaa, ja ratkaisuna tarjotaan: "kiellä kiroilu".

Tosi tehokasta, hei! Kiitti tästä!

EiTodellakaanNäin

Kiroilullekin on aikansa ja paikkansa. En siis ala sitä keneltäkään kuuntelemaan, jos se on muodostunut osaksi normaalia puhetta. Silloin voivat puolestani suksia v¤##uun!

sanakirja joululahjaksi?

Tähän on kyllä pakko lisätä että kyllä aikuisetkin osaavat käyttää v-sanaa ihan liikaa. Järkyttävää kuulla kun uusi naapuri (perheenisä) istuu parvekkeella ja joka lauseeseen kuuluu v-tätä ja v-sitä...

illuminatus

- mitenköhän tuo avata sana on saanut niin maagisen merkityksen meillä. Tavallinen kieli ei enää kelpaa...on haasteellisuutta,pitkää juoksua ja torppausta(?) -yrittäkää nyt edes tämä roskakieli siivota.

Laskentoa

Eräs nelikymppinen ystäväni yltyy välillä käyttämään v-sanaa ja muitakin kirosanoja häiritsevässä määrin. Olen ratkaissut ongelman alkamalla laskea kirosanoja joko näyttävästi sormin tai ääneen kesken hänen puheidensa. Välillä voi hihkaista vaikka 'BINGO!' tai jotain muuta sopivaa kun saa täysiä kymmeniä täyteen - kovin pitkään kukaan ei jaksa kiroilla kun kuulijan huomio on täysin keskittynyt muuhun kuin siihen asiaan jota kiroilija yrittää saada kerrottua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat