Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silloin loppui usko pukkiin

Hellevi

Kommentit (4)

jes

meille tuli pukki jolla oli farkut ja huono naamari koska siinä oli kiini mustat lasit ja sillä oli mukana"tonttu"jonka naamarissa oli nenä painunu sisään päin

tonttu

eikös tässäkin syypäänä ole lasten vanhemmat jotka haluavat ylläpitää valhetta joulupukista ja näin huijata omia lapsiaan ja kaiken lisäksi tilaavat surkeita halpispukkeja ja ovat sitten ihan ihmeisään kun lapset eivät ole tyytyväisiä. Tekkaripukeille täytyy kyllä antaa kiitosta. Taitavat olla ainoita pukkeja jotka tulevat paikalle selvinpäin...

fiksu-muksu

Minä muistan sen ikuisesti, kun olin varmaankin neljän vanha ja meille tuli joulupukki.
Huomasin heti että pukilla oli naamari ja rupesin tarkistamaan, että kaikki oli kyllä paikalla, MUTTA "joulupukkillahan" olikin isoveljeni vihreät toppahanskat! Ne naapuri oli ilmeisesti lainannut yhteisestä pannuhuoneesta (asuimme paritalossa) jossa ulkovaatteet oli aina kuivumassa. Sitten myös huomasinkin, että pukille oli myös kasvanut rinnat. Sitten tajusinkin, että joulupukkihan olikin naapurin rouva!
Myöhemmin myös kävin katsomassa etupihan lumihankea (koska pukki tuli talon etuovelle) ja hanki oli koskematon, ainoat jäljet tuli naapurista.
Siinä vaiheessa loppui usko ja menin takaisin sisälle ja julistin isoon ääneen "kiva, mutta kun pukki onkin naapurin rouva, jolla on mun isoveljen hanskat" ja sillon ei naapurikaan enää tiennyt mitä sanoa, vaan lopetti leikin siihen.
Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun meillä kävi joulupukki.

Uusimmat

Suosituimmat