Tuntuuko osa ihmisistä usein käsittämättömän yksinkertaisilta?

Vierailija

Itse hoksaan nopeasti asioita ja seuraan esim. uutisia aktiivisesti. Minä kärsin suuresti erään tuttavapariskunnan seurassa, jossa molemmat ovat vähän hitaita. Keskustelemme jostain ihan joka päiväisestä asiasta ja huomaan, että yli puolet on mennyt ihan ohi keskustelukumppanilta. Vännän sitten rautalangasta keskustelun pontin, enkä silti voi olla varma, tulenko ymmärretyksi. Sama on tällä palstalla. Osa porukasta tuntuu järkyttävän yksinkertaiselta tyylillä "en tiedä eikä kiinnostakkaan".

Kommentit (6)

Vierailija

ja ne jotka eivät koko ajan esittele omia älynlahjojaan ja yritä epätoivoisesti vaikuttaa hirveän älykkäältä ja lahjakkaalta ovat tietenkin sitten niitä "tyhmiä". Ylipäätään kaikenlainen epätoivoinen yritys missä asiassa tahansa näyttää muille ja esittää jotain suurta on mielestäni niin tyhmää, oikein idioottien touhua..

Vierailija

mietin onnistuinko taas antamaan kuinka huonon ja huonotapaisen kuvan itsestäni. Ikinä kun ei saisi päästää keskustelua tuohon jamaan, missä vastapuoli putoaa kärryiltä, vaan aina pitäisi löytää se yhteinen alue, jolla pysytellä seurustellessa.

Toinen juttu sitten on, että on läheisiä kavereita, jotka eivät ole hitaita tai yksinkertaisia, mutta jotka silti eivät ole yhtä uteliaita ja tiedonhaluisia kuin minä ja joiden muisti toimii eri tavalla ja jotka ääneenkin välillä ihmettelevät, että miten voin muistaa/tietää jonkin asian. Heidän seurassaan ei kuitenkaan ole tarvetta himmailla, vaan kaikille on selvää, että jokaisella pitää olla joku forte ja koska olen monessa asiassa melkoisen toistaitoinen, on vain oikein ja kohtuullista, että voitan aina Trivial pursuitissa, muissa tietokilpailuissa ja olen kaikein sekalaisen ja hajanaisen tiedon kävelevä tietopankki.

Vierailija

Ja tunnustan myös vältteleväni sellaisten ihmisten seuraa. Siksi musta onkin hauska kurkkia täällä näitä juttuja, tosielämässä kun harvoin moisiin ihmisiin törmään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat