Siivoaminen siedettäväksi – 10 vinkkiä

Ämmä

Kommentit (7)

Vierailija

hah, kyllähän jokainen nyt siivota viitsii jos yksin asuu, eihän ole sotkuakaan :) voi tulla vapaasti katsomaan kotia 5 lapsen touhujen jälkeen ;) Joskus voi hieman rupee puuduttamaan.

Vierailija

Paras kikka tosiaan on musiikki. Nyt hankittiin langattomattomat kuulokkeet, joten musiikin kuule imuroidessakin ja ei häiritse muita. Itse kuuntelen useimmiten dance tai ysärimusaa, kuten waldo´s peoplea, mutta on ainakin rytmit kohdillaan ja voi tanssia tavaroita laitellessa :D

Rokkikukko

Yksin asuvana miehenä myös siivous kuuluu minulle.ja sen suhteen en tunne pakkoa,enkä tarvitse avuksi etenkään alkoholia.homma hoituu ilman mitään "jippoja"ja säännöllisesti.voiko naiselle olla asia noin vaikea?aivan viraton nainen tuollainen.ja vielä siivooja piti palkata,huh huh1

Ämmä

Tässä perheessä siivoan minä yksinäni ihan mielelläni vaikka on lapsi ja mies. Ei siihen mitään musiikkia tarvi tai muuta humpuukia.. Siihen on hyvä purkaa hermot eikä siinä hermostuksissansa mene kauaa että kämppä kiiltää.. varsinkin kun siivoaa sen tunnin verran vähintään kolme kertaa viikossa. Toisaalta.. hyvähän se on siivoojalle että töitä löytyy :D Itse en kyllä tunne ketään joka ei itse jaksais sotkujaan siivota :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat