Miten saada mies imurin varteen?

Niin innostaa siivota

Sivut

Kommentit (19)

Niin innostaa siivota

Ja lopulta voi käydä niin, että sen miehen ei enää tarvitse, koska imurointi ja pesu sillä on niin mukavaa, helppoa ja tehokasta, että lapset haluavat tehdä sen. Ja vaimo itse motivoituu paremmin.

onnellinen poikamies

Olette naiset kyllä sairaita manipuloijia. Jos ei seksillä kiristystä niin sitten tämmöistä muunlaista kiristystä. Onneksi olen sinkku ja saan yksin päättää asioistani. Vielä kun olisin homoseksuaali, niin en tarvisi naisia mihinkään..

Enator

todella kieroa. todella kieroa. Kai se on kuitenkin hyväskyttävää. Eriasia lankiaako siihen. Meilläpäin kyllä enemmän valitetaan ja harjoin ruksit olisi vaimokkeen puolella. Ite olen vähän talkoo porukkaa et jos se inspiraatio tulee ni siinä samassa menee koko huusholli. Mutta kämpän täytyy olla jo todella epäkäytännöllinen. Ja miksi miesten pitäs tehdä kotitöitä heti silloin kun nainen haluaa? Ei nainenkaan vedä lonkkaa sillon kun mies haluaa. Tehkööt osansa ku kerta jaksaa ja mies tekee heti kun hän jaksaa. Ja tämä käy myös toisinpäin. Tämä on minun mielipiteeni.

tosimies

lainaus: Jätä miehen kulkureitille vinkkejä.

Ihan kuin mies olisi joku eläin joka kulkee jääkaapin ja olohuoneen sohvan väliä, välittämättä muusta savannin toiminnasta pätkääkään.

Nyt kun niitä hommia on kerran vaihdettu vuodeksi eteenpäin ja nainen alkaa kyselemään klapikoneen tai moottorisahan toiminnasta, voit vastata että "Näitä moottorisahoja on kyllä ollut suomessa jo 40-luvulta asti" ja opastaa häntä mutisematta.

Kun nainen tulee metsätöistä väsyneenä ja läsähtää sohvalle, voit toistaa yllämainitun ohjeen ja tuoda lapset kinastelemaan naisen viereen kunnes ohimo alkaa tykyttämään.

Se että omakotitalon pääasiallinen lämmitysjärjestelmä pettää la-su välisenä yönä klo. 3:02 on myös naisen huolenaihe tämän kevyen työpäivän jälkeen.
Aamulla voitkin heti lasten herättyä lähteä ystäviesi kanssa shoppailemaan Henkka-Maukkaan.
"Meidän lapsilla ei ole oikean värisiä vaatteita illalla oleville Tupperware -kutsuille, pakko mennä!"

Tulisikohan tästä nalkutusta?

En yritä sanoa sitä että miehen ei tarvitse tehdä mitään. Työ voi olla monella tapaa raskasta.

luoja

siis ihan naurettavaa, ei helevetti voi ku nauraa hahahahaaa se joka tohon uskoo voi hypätä samantien narun jatkoksi, mut tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jasse

" ehdota roolien vaihtoa seuraavaksi vuodeksi: sinä vaihdatat autonrenkaat huoltoasemalla" Tällä logiikalla naisen pyytäessä siivoamaan niin saa ilmeisesti tilata maksullisen siivouspalvelun hoitamaan hommat.

Terve

Naisväen turha edes yrittää tuollaista. Ainakaan muhun.. sanoisin että manipulointia! Kokeilkaa ite vaihtaa autonrenkaat ym. raskasta duunia tehdä nii kyllä se imurinvarsi miellyttää ennemmi. Haloo nöyryyttävää tommone. On se kyllä vain niin että naisin homma on pitää koti kuoseissa ja tehdä ruokaa jne. Naisen työmaata on keittiö eikä se siitä miksikään muutu.

eräs nainen

Nämä teidän "artikkelit" ovat aivan ala-arvoisia!

Ei ihme, jos teillä on ongelmia saada mies osallistumaan, jos nuo on konstit.

Kuka oikeesti jaksaa laskea ja pohtia, minkä kotityön MINÄ olen viimeksi tehnyt ja kuinka usein sen teen?

Pääasia on, että koti, piha jne tulee hoidettua; se tekee, joka ehtii ja osaa.

Ja sitten en ymmärrä naisia, jotka ovat kotona ja ovat sitä mieltä, että miehen pitää tehdä puolet kotitöistä. Miksi? Eihän se nainen hanki puolia talouden tuloista.

Naisena häpeän tätä naisten kieroutunutta tasa-arvon hakua; puoliksi ne työt, jotka MINÄ haluan. Miksi naiset ei hoida renkaiden vaihtoa omaan autoonsa? Miehen tekemänä se kun ei ole homma eikä mikään. Moniko nainen hommaa takkapuut talveksi? Lista olisi loputon mutta vain imuroinnilla on merkitystä!!!

Jore

Jos parisuhde ja siinä kommunikointi perustuu tällaiseen psykologiseen peliin on asiat todella huonosti. Tuoda lapset metelöimään miehen viereen, että siltä palaa pinna? Siis mitä ihmettä? Tämäkö on tervettä? Saada isä suuttumaan lasten edessä?

Tähän olisi pitänyt laittaa viellä se, että jos mies ei siivoa, uhkaa häntä itsemurhalla tai että lähdet toisen miehen matkaan.

tkrk

Kyllä huomaa kuinka täällä miehet viimeiseen asti puolustaa nyt sitä omaa vapauttaan ja miehuuttaan, sitä kirjoittamatonta lakia kuinka heillä on joku kummallinen OIKEUS käyttäytyä niin kuin käyttäytyvät.
Pistää vihaksi tommoiset miehet, ei ihme että tässä on omakin avioliitto menossa kovaa kyytiä vessan pöntöstä alas. Minä kun en suostu olemaan orjana ja piikana ja palvella miestä kuin itseoikeutettua jumalaa.
Ja mitä noihin yllä oleviin keinoihin tulee: NE EI TOIMI!! Miehet on itsekkäitä kusipäitä ja sillä hyvä.

Wagner

Eiköhän tohon "epäreiluun" työnjakoon suurin syy ole se että miehillä ja naisilla vain sattuu olemaan hieman eri käsitys siisteydestä. Yleisesti puhuttaessa miehen perusolotilaa ei vaan hetkauta se että keittiön pöydällä on vähän leivänmuruja. Toiselle se merkitsee kaatopaikkaa. Koomista kyllä keskustelupalstan epäasiallisin kommentti tähän menessä on tullut naisen suusta

TP2012

Siivoaminen on erittäin haasteellista ja hauskaa, kun en ensin lukenut mikrobiologiaa ja katsellut pölypunkkidokumentteja. Bakteerien ym. näkymättömien vihollisten tuhoaminen ja tappaminen on kemiallista sotaa kotona.

DIY

Noudatan Siperia opettaa -metodia. Jos olen viimeksi tyhjännyt tiskikoneen/imuroinut kämpän/jne, se on miehen vuoro seuraavaksi. En vain tee kyseistä asiaa vaikka vuoteen. Jossain vaiheessa mies havahtuu siihen, ettei sitä ole tehty. Silloin totean, että se on todellakin hänen vuoronsa. Metodi sopii vain kärsivällisille, koska mies sitkuttaa yllättävän pitkään esim. biojätteen hajussa, kun ei laiskuuttaan viitsi tyhjätä sitä. Tämä on kuitenkin keino havainnollistaa miehelle, että asiat eivät tapahdu itsestään eivätkä kotityöt kuulu yksin naiselle. Meidän talossamme ei ole lämmityshommia, korjailua tai muutakaan ns. miesten työtä, joten miehen on osallistuttava kaikkiin kotitöihin. Eikä mieheni osaisi mitään korjatakaan, joten pyykätköön ja tiskatkoon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat