Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostoksille lapsen kanssa? Näin siitä selviää

ChildFREE

Kommentit (7)

ChildFREE

Minuakin ennen hatutti kaupoissa rääkyvät,eli huonosti kasvatetut kakarat, ja kyllä vieläkin usein ihmetyttää nykyajan äidit. Miten ne voi olla niin kädettömiä että kiljukaula vetää show'ta eli häntä heiluttaa koiraa! Täytyy nostaa hattua omille äideillemme ja isoäideille jotka mukisematta ja vapaapäiviä ja minä-aikaa kyselemättä onnistuivat kasvattamaan sellaisia lapsia, joille nykyisin kaupoissa nähtävä käytös ei olis tullut mielen viereenkään! Mikä teitä kotiäitejä väsyttää?? Ettehän te oikeasti TEE mitään kummempaa. Kyllä työssäkäyväkin pyykkää, laittaa ruokaa ja siivoaa, vielä ansiotyön päälle! Ehkä ne todella ne lapset rapauttaa niin ulkonäön kuin jaksamisen. Sen takia itse lähinnä huvittuneena seuraan hikipäissään raivarin saaneen inhotuksen kanssa kamppailevaa hermoraunioäippää. Itse saan palata kaupasta ihanaan elämääni, kun taas sen lapsella varustetun naisen kotona sekasorto ja soraäänet jatkuvat. Ja joo, sun lapsesi pyyhkii ehkä mun persettä vuosien päästä, mietippä sitä! :D Lapsivapaana mulla olis varaa palkata se siihen hommaan jo nyt.

lapseton.

Kun kuitenkin otatte ne kullannuppunne mukaan ostoskeskukseen, niin muistakaa meitä töistä tulleita, väsyneitä ja nälkäisiä, että kersojenne rääkyminen todella häiritsee kanssa-asiakkaita. Eli jos jälkikasvu ei osaa olla nätisti ja etenkin hiljaa, niin liikkeestä ulos ja uusi yritys sitten kun osataan käyttäytyä.

Vanhempi

Ensinnäkin, me vanhemmat saatamme olla yhtä väsyneitä ja nälkäisiä kuin sinäkin, töistä tulleina. Tuo on juuri kateellisen, yksinäisen vanhanpiian, joka on katkera vanhemmille jolla on lapsia. Miten kehtaat kirjoittaa noin, ymmärrän että se häiritsee mutta kyllä jokaisen pitäisi pystyä katkeroittamatta kuunnella vähän itkua. Muista että nämä rääkyvät kersat vielä joskus pesee sinunkin löysät housuistasi! Ole tyytyväinen että edes jollain on niitä rääkyviä kersoja, muuten olisit viimeiset vuodet pas**t housuissasi!!!

Äiti

Jos muut ihmiset häiritsevät sinua niin mene kauppaan kun kaupoissa on hiljaisinta. Eli heti aamusta tai illalla. Silloin et siellä lapsiperheisiin kauheasti törmää.

Ja miksi me äidit olisimme yhtään sen pirteämpiä kuin sinä raskaan työpäivän jälkeen? Tai ehkä olemme koska nämä pikku kullannuput antavat meille elämäniloa...suosittelen sinullekin.

Mitä muuten kävisi jos antaisimme huutaville lapsillemme kaupassa aina periksi. Mitä lapset siitä oppisivat? Nyt jo nuoriso valittaa pienistä vastoinkäymisistä, ihan niin kuin sinäkin. Yritetään kasvattaa näistä lapsista parempia ihmisiä, vaikkakin se saattaa vaatia hieman kiukuttelun kestämistä yms...

Isä

Juurikin näin, miten osa ihmisistä voi olla noin katkeramielisiä. (onneksi vain todella pieni osa) Jos ei ole omia lapsia, niin tuntuisi että jaksaisi välittämättä vähän itkua esim. kaupassa. Itse 5 lapsen isä ja ei mun päivä mene pilalle jos lapset itkee, se kuuluu elämään, yritä ymmärtää lapseton. Mieti tarkasti näitä hyviä kommentteja niin olet jopa tyytyväinen joskus kaupassa kun lapset itkee. Tiedät että vanhemmat on asettanut lapselleen rajat ja he pitävät myös siitä kiinni. Sitten kun elämäsi on ehtoo puolella niin hoitajasi on kasvatettu yhteiskuntaamme sopeutuvaksi, eikä välitä pienistä elämän vastoinkäymisistä.

Uusimmat

Suosituimmat