Toimeentulotuesta

Vierailija

Olen marraskuun puolenvälin jälkeen postittanut hakemukseni ja viimeviikolla aloin ihmettelemään, kun ei päätöstä kuulu. Soitin sinne ja sosiaalityöntekijäni on jäänyt kokonaan pois. Toinen työntekijä on ottanut hänen asiakkaansa. Hän sitten kertoi minulle että hakemukseni on hävinnyt ja lupasi etsiä sitä ja ilmoittaa kun löytää. No ei alkanut kuulumaan ja menin viime viikon pe käymään siellä. No hakemus löytyi ja nainen lupasi tehdä päätöksen. Mutta eipä tullut vielä tänäänkään postissa! Mitä ihmettä teen?!

Kommentit (7)

Vierailija

Enkä voi jättää hakemusta alkukuusta, koska hakemuksen voin jättää vasta kun edellinen päätös on tullut! Eli kun en ole vielä saanut joulukuun päätöstä en voi hakea tammikuun tukea!

Vierailija

Minä en ole koskaan tuollaisista rajoituksista välittänyt ja ihan hyvin olen saanut päätökset, vaikka edellinen olisi viipynytkin. Varsinkin jos päätös viipyy toimistossa, kirjoitan viestin vielä hakemukseen, että edellinen päätös on vielä sosiaalityöntekijän pöydällä. Ei kukaan ole koskaan valittanut minulle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat