Muilla raskaana olevilla hiukset latistuneet?

Vierailija

Ennen todella runsaat hiukset, nyt ihan platkut... voiko tehdä mitään, ja palautuvatko edes :P ja mistähän johtuu?

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla lähtee hiuksia aivan törkeästi. Nyt 6:lla kuulla. Selvästi ohentuneita kohtia pitkin kalloa kampaajan ja itsenikin mukaan.

Täytyy toivoa, että edes joku haiven pysyy päässä.

Vierailija

Varsinkin ekassa raskaudessa paksuni ja kasvoivat ihan huomaamatta. Molempien raskauksien jälkeen lähti kauheasti, varsinkin sen ekan.

Vierailija

hiukset voivat hyvin. Kasvoivat nopeasti ja kiilsivät. Nyt rasvottuvat heti ja hiuksia lähtee aivan törkeesti. Oliskos siis tulossa poika...

Vierailija

Mistä lie johtuu, että toisilla paksunee, toisilla ohenee..? Oisko niin, että tapahtuu päinvastainen efekti - paksut hiukset ohenevat, ohuet paksuuntuvat?

Vierailija

rasvoittuivat hiukset ja iho kummankin raskauden aikana ja sitten kolmen kuukauden kuluttua synnytyksestä kato kävi. Samaten hiukset ovat alkaneet kihartua raskauksien jälkeen. Kampaaja oli ihan kauhuissaan, kun päätä koristi sellainen lyhyiden hiuksien matto, eli huomasi hänkin hiusten lähdön ja uusin kasvamisen.

Iho kukki kummankin raskauden aikana selkää ja olkapäitä myöten, rauhoittui sekin synnytyksen jälkeen.

Vierailija

..ihan sikana ja molempien raskauksien jälkeen ei oo todellakaan entisensä. Olleet ihanat luonnonkiharat, nyt vaan muisto niistä jäljellä. Vanhoja kuvii on hirvee kattoo, kun tulee kaiho niitä entisii hiuksii kohtaan :(

Vierailija

Olen ihmetellyt ihan samaa. Odotan kolmatta ja muissa raskauksissa hiukset ovat olleet normaalit, mitä nyt irronneet vähemmän. Minulla on kaksi poikaa ennestään, mutta tuskinpa hiusten latistumisella on mitään tekemistä sukupuolen kanssa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat