Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täti istuu maassa?

mikka

Kommentit (12)

Purzi

Eikö lapsille kannata kuitenkin aina kertoa totuuden? ELi että noi tuli tänne tienaamaan rahaa tekemättä mitään ja sitten viellä ryöstävät meitä! Ja että niistä kannattaa pysyä kaukana!

Santtu

Juuri tuli tv uutisissa juttu että nämä kerjäläiset ovat osa isompaa rikollistoimintaa eli bossit ajavat mersuilla ja nämä kerjää lisää rahaa näille johtajilleen. Jos niillä on varaa tulla tänne niin miksi sitten kerjätä vielä rahaa.

Satu

Samaa mieltä kuin yllä olevat - järjestäytynyttä rikollista toimintaahan tuo on. Kerjäläiset tulisi saada pois Suomesta ja niille ei missään nimessä tulisi antaa rahaa. Tämän tulen ainakin opettamaan omille lapsilleni. Rahan eteen on tehtävä töitä.

Tavis

Oletan,että oikea kerjäläinen voi olla hyvin harvinainen näky Suomessa.Silloin varmaan voi asiaan myös helposti vaikuttaa.

Nämä ihmiset ilmestyvät yhtäkkiä kun muutto linnut.

Jos itselläni rahat ovat vähissä en pystyisi matkustamaan edes naapurimaihin.

Tälläinen kerjääminen täytyy olla kannattava kun yritys jonka aloittamiseksi tarvitaan pääoma.

Lapsille kerrotaan totuus.

pihtarix

Kyllä olen lapsilleni sanonut, että rahaa lahjoitetaan ihan muihin kohteisiin kuin kerjäläisille. Rahaa voi lahjoittaa kotimaassakin useampaan kohteeseen, eikä tarvise alkaa kerjäläisiä avustamaan, kun toiminta on mitä törkeintä ja kaikin puolin ällöttävää. Hädänalaisia riittää ihan täällä suomessakin.
Kummaa hyssyttelyä taas jostain kukkahattu tätien suunnalta.

keijjjjo

ne mittää köyhii oo. millä ne tännekkään ois tullunna jos kerran köyhä on ? on niillä sitä rahhaa. ja jos minä joskus omia mukuloita suan ja näitä "köyhiä" täällä vielä pyörii nii kyllähän minä sanon niille ihan suoraan vain että ne vaan on kerjäämässä vaikka rahhaa ois mullehhi jakkaa..

hessu

älä ikinä anna rahaa näille kerjäläisille.ovat täydellisiä mafian työläisiä ja elävät koirapalkalla.(korkeintaan ruoka).rahat keräävät mafian pukumiehet eli sutenöörit.käypä katsomassa tilanne tukholmassa niin näet tilanteen todellisuudessa.
terkkuja sinisilmäisille ja tyhmille

Uusimmat

Suosituimmat