uskollisuus koetuksella

Vierailija

Olen vasta vajaan vuoden ollut naimisissa. Minulla on ihana mies. Tapasin kuitenkin vähän aikaa sitten toisen (varatun) miehen. Kiinnostusta oli molemmin puolin, mutta ei ollut tilaisuutta kuin suudella ja pitää kädestä salaa. Nyt on hirveät himot eikä oma mies kiinnosta. Kamalaa piinaa. Mutta ehkä tulen järkiini ja arki palaa vielä ennalleen.

Kommentit (3)

Vierailija

tätä tapahtunut maailman sivu ja tulee aina tapahtumaan

itse hölmöilin vastaavalla tavalla (suutelua yms. pientä), mutta jätin siihen.

(sekin tuntui pahalta)

olen iloinen, että jätin sillä eipä olisi todellakaan kannattanut heittää avioliittoa

moisen hetken ihastuksen takia. Niitä ihastuksia tulee ja menee oli naimisissa tai ei ja jos niiden perässä alkaa juosta ei kannata mennä naimisiin ollenkaan.

Tämä realiteetti Sinunkin ap. on hyvä tajuta!

Vierailija

valitsin ne himot, pettymys oli suuri.Ei siis ihan vastannut odotuksia.Kerran petettyä pienentää kynnystä joutua samaan tilanteeseen uudelleen. Avioliitto joutui todella koetukselle, tästä kaikesta nyt neljä vuotta ja ehkä nyt voisi sanoa että olemme saaneet liittomme korjattua.Pahiten kärsin kuitenkin itse, heitin kaiken hukkaan yhden humalaisen yön takia. en suosittele.

Vierailija

Elämä on täynnä valintoja ja ihania miehiä. Yksi vaihtoehto on mennä fiiliksen mukaan toinen on pitää kiinni annetusta lupauksesta.

Et varmasti ole ensimmäinen teet sitten niin tai näin :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat