Voi ei, ekaluokkalainen kuumeessa:-(

Vierailija

Huomenna on eka joulujuhla ja todistustenjako, mutta ei taida tuosta tontuksi olla esitykseen:-( Voisikohan mennä edes katsomaan ja hakemaan todistuksen, jos ei hirmusti ole kuumetta aamulla...? Onko muita pieniä, joilla on sama kohtalo?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Uskaltaisikohan päästää lavallekin...? No, täytyy katsoa tilannetta huomenna. Lisäksi huomenna piti lähteä sukulaisten luokse viemään lahjoja ja viettämään serkun synttäreitä. Jääköhän sekin nyt väliin...:-( Toivottavasti tuo toinen pysyy nyt terveenä, ettei olla jouluna kipeitä.

Ja tsemppiä sinulle, 12 lapsen äiti! Aikamoista varmaan teillä, kun 9 lasta sairastaa yhtäaikaa. Toivottavasti tuo punainen lanka pääsee huomenna esitykseensä!

Vierailija

Ei se koulun joulujuhla kuitenkaan mitenkään niiiiin ihmeellinen tapaus ole, ainakaan lapsen kannalta siis. Ehkä jompikumpi vanhemmista voisi mennä juhlaan kuitenkin, ottaa kuvia ja hakea sen todistuksen kotiin tutkittavaksi. Sitä paitsi taitaa sieltä juhlista kuitenkin olla useita oppilaita poissa ihan jo senkin takia, että monet lähtee nykyään reissuun jo "varaslähdöllä".

Itse olin pois sairauden vuoksi ekanluokan juhlastani, ainoastaan sen muistan harmittaneen, että kaikki jouluaskartelut jäivät saamatta kotiin. Ehtii niitä joulujuhlia vielä tulla, ja todistuksia. Jos nyt lähtee puolikuntoisena juhliin, menee ehkä joulukin sairastaessa.

Vierailija

Hyvässä lykyssä lapsesi tartuttaa ties kuinka monta muuta lasta juhlassa / luokassa. Menee sitten joulu muiltakin pilalle. En minä ainakaan haluaisi, että kuumeinen lapsen luokkakaveri tulee juhlaan.

Vierailija

ekaluokkalaiset saavat ensimmäiset todistuksensa täällä ennen talviloman alkua. Näin luki tällä viikolla tulleessa tiedotteessa.

Vierailija

kun lääkkeen otosta on kuusi tuntia... Itselleni olisi ollut maailman loppu, jos en olisi päässyt koulun joulujuhlaan. Nyt voi tietty olla, että minua harmittaa lapsen puolesta enemmän kuin lasta itseään. Mutta kurjaa on - vaikka itse en olisi juhlaan päässytkään.

Vierailija

Siis lapsella oli sitä kuumetta jo torstaina, kun oli koko päivän ip-kerhossa ja kavereita oli täällä kotonakin kuuteen. Sitten vasta kertoi, että oli särkenyt päätä koko päivän. Joten on varmaan tartuttanut enemmän jo torstaina kuin huomenna enää tartuttaisi...

Vierailija

Harmin paikka tuolle ekaluokkalaiselle varmasti!

Meillä on nyt 9 lasta mahataudissa ja 3 keikkuu vielä terveinä...noista kolmesta yhdellä on huomenna myös joulujuhla ja hän on vielä koko juhlan "punainen lanka" eli on lavalla alusta loppuun...jos ei sairastu ennen huomista! Toivottavasti ei sairastu, sillä kovin olisi mielellään tuonne juhlaan menossa!:)

Toivotaan että teidän ekaluokkalainen pääsee ainakin katsomaan esitystä ja hakemaan todistuksen:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat