Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrä teiniä paremmin – vähennä riitoja

jan

Kommentit (3)

ettekö osaa kasvattaa enää nor...

Vittu, miten paska päivä!"--> ei tule meidän perheessä tuollaista, on kasvatettu lapset siten että tuo ei kuulu sanavarastoon, käsittämätöntä että pidetään tuollaisia kommentteja normaaleina kaikissa teini perheissä. Tuo kuuluu kylläkin jo niihin perheisiin jossa on jo ongelmia, ja kasvatus mennyt jo osittain mettään....

Vierailija

Mulla on niin itsepäinen lapsi, ettei ammattilaisetkaan pysty mihinkään. Valtaa ei ole annettu, se on viety. Homma lähti luisumaan, kun lapsen isä rupes tekee kiusaa eron jälkeen ja yritti tahallaan hajoittaa mun ja lapsen välit. Pienenä meni ihan ok, mut teininä tyttö ruvennut oireilemaan. Mutta ihan kauheinta on ku se huijaa ja pyörittää "ammattilaisia" vielä pahemmin ku mua. Niille meni teinin valheet läpi ihan sujuvasti. Ulkopuolinen apu on mennyt jo useamman kerran niin mettään, etten uskalla enää pyytää apua. Oikeestaan toivon et sattuis jotain, kuolemaa pienempää, et teini joutuis säikähtämään oikein kunnolla. Kun järkipuhe ei enää auta. Eikä sekään että itse yrittää käyttäytyä hyvin ja napakasti ja johdonmukaisesti ja ymmärtää jne. Oma kunnollisuus on siinä vaiheessa ihan turhaa, kun on ongelmateini vastassa. Et ihan tiedoksi vaan kaikille neuvojille. Ja kaikkein vaikeimpia on toisten teinityttöjen äidit, lehmät, jotka yrittää lohduttaa ongelmateiniä, et täytyyhän sun nyt vähän saada juoda ja juhlia, niin ku meidänkin Satu ja Salla...

jan

nää nyky vanhemmat on antanut teineille vallan ei ne uskalla sanoo mitään olen huomannut monessa HUOM!monessa perheessä että teini määrää kyllä nyky vanhemmat ovat luusereita

Uusimmat

Suosituimmat