Onko ystäväni ilkeä vai mikä?

Vierailija

Mulle ja mun miesystävälle tuli ero ja miehellä on nyt jo uusi naisystävä, aikaa erosta ei ole kulunut tarpeeksi että olisin ihan sujut asian kanssa, joskaan en ihan kaikkea aikaani enää itke hänen peräänsä, olen antanut ystäväni ymmärtää että asia on jo minulle ihan ok, enkä puhu koko erosta vaan koitan ihan muita juttuja jutella, mutta

ystäväni puhuu lähes jokaisella tapaamisella/soitollaan exästäni ja uudesta naisesta, koska tuntee tutun kautta tämän naisen, ystäväni raportoi minulle heidän kaikki liikkeensä suunnilleen, missä ovat käyneet, mitä tekevät yhdessä jne, en kestä kuunnella kun en tosiaan ole ihan ok asian kanssa vielä, en juuri ollenkaan ok jos totta puhutaan, en vaan enää viitsi ystävälleni sanoa mitään, ja nyt minusta tuntuu että hän tahallaan kääntää veistä haavassa.

Voiko hän olla vain ajattelematon vai olisiko noin julma että tietääkin kuinka mua sattuu ja nauttii jotenkin tilanteesta kun saa katsoa miten mä hymyilen väkisin ja nauran että ohoh ovatpas nopeita käänteissään jne...

Kommentit (5)

Vierailija

että kiitos, mutta et enää halua kuulla exästäsi ja mitä hän on milloinkin tehnyt. Luulisi siitä ystävänkin tajuavan, että asia on vielä liian tuore.

Vierailija

musta vaan tutnuu niin järkyttävän pahalta kuulla kun en ole erosta toipunut, itseasiassa ystäväni aloitti raportoinnin välittömästi, ei odottanut minusta edes mitään suruaikaa, no ehkä mun olis vaan jo alussa pitänyt sanoa että sattuu, älä kerro, mutta en mä halunnut myöntää kun se nainen joka tuli jälkeeni on tavallaan ystäväni tuttu, että jos sitten sille omalle kaverilleen puhuu miten mä oon rikkipalasina ja se puhuu sitten vuorostaan tälle exäni nyxälle, en mä halua että se tietää miten mua riipii se ero edelleen, kuvitelkoon ennemmin että mulla on hyvä-kun-siitä-pääsin-olo

Vierailija

vaan ainoana joka minulla sattuu olemaan, hän on aina ollut kyllä sellainen että jos jotakuta kohtaa joku suru/kriisi, pui hän asiaa kovin vuolaalla säälillä, minusta aina ollut jotenkin liiankin säälivän ja empaatisen kuuloinen, siksipä en hänelle kovasti asioitani tilitäkään syvimpiä tuntoja siis

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat