Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja vielä yksi joulukortti ihmetys...mitä mieltä olisitte?

Vierailija

Meillä on sellainen tilanne että olemme uusperhe. Minulla ja miehellä on 6kk ikäinen poika ja miehellä on kaksi vanhempaa lasta (asuvat jo poissa kotoa eli eivät äitinsäkään kanssa).

Nyt tuli joulukortti miehen tyttäreltä. Mutta joulukortti tuli vain poikamme nimellä eli tyttären velipuolelle. Meitä vanhempia (omaa isäänsä ja minua) ei kortissa mainita.

Pitäisikö tästä vetää johtopäätös että tytär on jostain meille kettuuntunut? Ihana joka tapauksessa että muisti pikkuveljeään. Jäin vaan miettimään että mikähän nyt mättää. Hassua että kortissa on vain 6kk ikäisen lapsen nimi mutta ei hänen vanhempiaan. Käsittääkseni meillä ei mitään riitaa ole ollut ja nämä miehen lapset ovat aina suhtautuneet erittäin hyvin tähän uuteen liittoomme (tutustuin lasten isään vasta 7 vuotta vanhempien avioeron jälkeen joten en ollut ns. toinen nainen ja alunperinkin miehen exä oli se joka lähti liitosta, nämä varmaan helpottivat osaltaan suhtautumista).

Kommentit (4)

Vierailija

että sisko on vain niin kovin onnellinen ja ylpeä uudesta veljestään, että halusi osoittaa kortin nyt erityisesti hänenne - ensimmäisenä joulunaan.

teen itse joskus samaa, että laitan kortin lapsen nimellä, koska olen olettanut, että aikuiset ymmärtävät sen kortin olevan kenties tärkeämpi lapselle, varsinkin, jos se tulee hänen nimellään.

Ei kannata nähdä peikkoja siellä missä niitä ei ole.

Vierailija

Se on joulukortti. Ei mitään muuta kuin joulukotti. Siihen ei ole kätketty mitään piilomerkityksiä tai kuittailuja.

Ensimmäisenä minulle tuli mieleen, että poikanne on isosiskolleen tärkeä. Älä heruta inhottavia kuvitelmia, vaan tue jatkossa sisarusten suhdetta.

Vierailija

meille tulee useasti tuollaisia kortteja =)

varsinkin kun lapsi/lapset olivat pieniä niin monta kertaa tuli kortti pelkästään lapsen nimellä

ekana jouluna kun lapsi oli vielä vauva, tuli kortti missä luki pikkuherra ja lapsen nimi perässä ;)

Vierailija

Kiitos näistä vastauksista. Itsekin heti ajattelin että kuinka suloista mutta sitten aaveemammamainen epäilys iski. ;)

Nautinpa siis kortista ihan normaalisti...

Ap

Uusimmat

Suosituimmat