Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän Perhe arvioi: Sisustustavaratalo de luxe

Digi Digi

Kommentit (4)

Digi Digi

Sinänsä mielenkiintoinen tutkimus / artikkeli, mutta jäi taas vaivaamaan. 7-13 vuotiaat pojat tyttöjen leikkejä tai leluilla? Mitä mututuntumalla epäilen.

Samoin jäi vähän epäselväksi että kenen ja mikä sukupuolirooli on tärkeeää poikien kasvulle.

Näyttäisi siltä että pojat on poikia ja ne oirehtivat sitten tavallaan. Ja minä kun en usko naisten tasa-arvoon miehiin nähden, vaan miesten ja naisten väliseen tasa arvoon, ja tällaiset vain tois puoleiset tutkimukset lähinnä rajoittavat todellisen tasa-arvon syntymistä

ni merk pakol.

tasa-arvoa ei ole,naisten mielestä silloin on kaikki hyvin kun mies on alempana arvoasteikolla kun mies .
raukat kun tarvitsevat jopa kiintiöitä että pääsevät kiinni kunnon rahaan,hyvä palkkaiseen työhön kun vammaiset ,sukupuolesta johtuen varmaan eivät itse omin avuin kykene siihen.että hip hei ..nyt kipin kapin kenkä ym vaateostoksille vaan ,kyllä se mies maksaa edelleen kuten aina ennenkin että juu tämmöstä tasa-arvoa ;-) naisten mielestä

kohtuus

Kotitöitä ei voi koskaan jakaa tasan, sillä kaikki kotityöt mitä mies tekee ovat hänen harrastuksiaan ja kaikki mitä nainen tekee on kotityötä.

Kotityöksi lasketaan mm. meikkaaminen, shoppailu ja naisten kuntoharrastukset. Kotityötä eivät ovat mm. miesten kuntoharrastukset, auton renkaiden vaihto, raskaiden esineiden/huonekalujen siirto, miehen ruuanlaitto, jne.

Karuimillaan homma menee niin, että kun nainen on lapsen kanssa niin hän "kärsii" ja se on "niin raskasta, että hän hädin tuskin kestää" ja kun mies on lapsen kanssa niin se on hänelle "lomaa" tai ainakin "kehittävä ja kiinnostava harrastus". Siten lastenhoito on naiselle työtä, mutta miehen huvia.

mummu 61

Meillä tehdään näin.Minä teen niin sanotut naisten työt.Miheni miesten työt.
Mieheni tekee kotitöitä kun häntä huvittaa
en minäkään vaihda autonrenkaita enkä korjaa pyörän kumia/tai autoa

Uusimmat

Suosituimmat