Heh meidän isän joulusiivous

Vierailija

Ja taas putkiaivot kunniaan. Mieheni jäi tänään kotiin ja kertoi siivoavansa jouluksi. No tulin kotiin töistä ja mitään ei ollut tapahtunut. Mieheni ilmoitti minulle, että asunnossa ei ole siivottu, kun hän on pessyt pyykkiä ;)

Voi jösses sentään naisen ajattelu maailmalla olisi pesty pyykit, siivottu keittiö, lastenhuone, olohuone, parveke.... No tässä voi taas todeta yhden asian.. eli mies voi ajatalla vain yhtä asiaa kerralla... Ja meikäläinen joutuu tekemään tuon joulusiivouksen :)

Kommentit (7)

Vierailija

Minä siivosin eilen meillä ja tänään aamupäivällä kävin pikaisesti kaupungilla.

Sillä aikaa mies ja 2 lasta oli saanut sellaisen kaaoksen aikaan, että oksat pois.

Kaikki palapelit oli levitetty pitkin poikin, lelut hujan hajan. Aamupalavärkit pöydällä, sängyt petaamatta jne. Melkein itku pääsi.

Mies siitä sitten livisti töihin jouluaterialle ja minä jäin siivoamaan.

Että hyvää joulua vaan meillekin kaikille sikamiesten vaimoille!

Vierailija

Ei tule ukolle mieleen että pistää ekana vaan sen koneen oäälle ja sittenhän sitä on pari tuntia aikaa muihin hommiin kun pyykit pyörii..Ei niin ei. Miehen piti kerran myös tehdä kaksi makaroonilaatikkoa, toinen pakkaseen ja toinen ruoaksi..No, kolmatta tuntiahan siinä sitten meni kun hän teki molemmat laatikot yksitellen, ei siis voinut vaan keittää tuplamäärää makaroonia ja jakaa kahteen vuokaan! Lisäksi sinä aikana kun ne makaroonit kiehuu ei tietenkään voi pilkkoa sipulia tai paistaa jauhelihaa valmiiksi, ei.

Tiedä itkiskö vai nauraisko tosiaan välillä..

Vierailija

En tiedä miten voikin ajatella niin... Siivottiin ristiäisä varten ja oli vesi sade. Sanoin miehelle et se voisi tampata matot katoksessa ( näytin autokatosta) ettei ne kastu. Hämmästys oli todella suuri kun seuraavan kerran avasin ulko-oven. Se oli tunkenu mattotelineen ulko-oven eteen pieneen katokseen (johon se hädin tuskin mahtui) seinän ja teranssi aidan väliin mahtui vain se mattoteline:) Oli kuulemma vaikea niitä tampata kun ei mahdu mihinkään väliin itse. Se vähän ihmetteli mun hölmöä ideaa tampata mattoja katoksessa.

Moni muukin asia tehdään yhtä nerokkaasti. Jos imuroi niin se ei tavaroita pahemmin siirtele tai sitten jättää osan talosta imuroimatta kun siihen huoneeseen tulee kuitenkin vielä sotkua.

Vierailija

mutta MAHTAVAA, että mies pesee pyykkiä, tekee makaroonilaatikkoa, siivoaa jne.

Sitä niin helposti rupeaa ovesta sisään astuttuaan jäkättämään kaikista, mitä EI ole tehty, eikä huomaa sitä mitä on tehty.

Vierailija

Eikä tee sitä tahallaan, vaan ei vaan osaa muuten.

Joku viikko sitten siivottiin, ja minä pyysin miestä siivoamaan yhden sekalaisten tavaroiden hyllyn.

No minä kopistelin matot, imuroin, pyyhin pölyt ja lattiat, pesin vessan, vaihdoin kuuden ihmisen petivaatteet ja pesin entiset+laitoin kuivumaan muutamassa tunnissa.

Sanomattakin selvää, että mies ei urakastaan selvinnyt yhtä nopeasti, järjesteli raukka sitä pätöhyllyä vielä seuraavankin päivän...

Mutta ihana ja hyvä mies on, kiltti minulle ja lapsille, ja kotitöitä tekee pyytämättä, tosin niihin menee sitä aikaa. Mutta eipä sellaisesta viitsi ruveta naputtamaankaan.=)

Vierailija

Pyysin yksi aamu kun olin itse suihkuu menossa että etsisi nuorimmaiselle vaatteet, että päiväkotiin päästäis. No kun tulin suihkusta niin jannu oli edelleen ilman vaatteita. No tämä kyllä toistuu aivan joka aamu, ukko nousee ja käy pesulla ja itse laitan lapset valmiiksi päiväkotia varten. ja sitten odotellaan kun herran lukenut hesarin ja käynyt pas***kalla että pääästään lähtemään

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat