Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laimentunut parisuhde? Näin vahvistat sitä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Heippa kaikille.

Itse toimin työni ohessa tukihenkilönö ja nuo on todella hyviä asioita mitä yllä luetellaan.

Mutta olisi todella tärkeä että puolisot puhuisivat keskenään kaikista asioista maan ja taivaanvälillä.      Kaikista asioista mitkä mieltä painaa, mietityttää jne    Kokeilkaa jokainen puolisonne kanssa kun menette nukkumaan niin sängyssä jutelkaa kaikkea ja katsotte toisianne suoraan silmiin ( nimittäin kolahtaa )

Luonnossa liikkuminen perheen kanssa on antoisaa saa vaikka millaisia inspiksiä.

Yhdessä siivota mökkiä ja yhdessä laittaa perheen kanssa ruokaa niin on todella antoisaa ja avartaa kummasti parisuhdetta.

Kannattaa muistella niitä aikoja kun ensimmäisen kerran tapasitte / seurustelitte niin niistä löytää vaikka mitä voimavaroja parisuhteeseen.

Tehdä arjesta juhlaa ja se onnistuu ihan yksinkertaisilla jutuilla ja teoilla eikä maksa mitään.

Itse olen sanonut nuorille pareille että parisuhdetta pitää jo ruveta seurusteluaikana rakentamaan ja tehdä sen eteen lujasti töitä.

Kuin myös pareilla pitää olla yhteistä halua ja tahtoa niin varmasti pärjää hautaan asti.

Kaunista kevään odotusta kaikille.

volvomies

Vierailija

PAH!!! Taas kerran niksit neuvot olettaen, että perheellä on joku, joka voisi hoitaa hetken lapsia tai että perheellä olis tulot, jotka sois vaikka leffakäynnin! Meillä ei ole varaa mennä edes kahville kahdestaan, sillä pitäisi palkata MLL hoitaja ja kalliiksi tulisi ne kahvit. Ja "kauniit" neuvot, mitä kaikkea saa ilmaiseksi, ei kyllä tunnu hyvältä, kun muuta ei ole pariin vuoteen ollutkaan. Ei sitä omasta metsästä ikuisesti nauti ja kaikki ei ole luonto-ihmisiä.

Vierailija

Komppaan sua. Ollaan nuoripari jolla ei ole sitä kuuluisaa tukiverkostoo lähes ollenkaan. Suhde alkaa männä pahasti alamäkeen koska ei tosiaan apua juurikaan ole. itse olen pojan kanssa KOKO AJAN ja ukko pystyy menemään missä menee. Kaikkee ollaan jo kokeiltu, ja suurimpiin suhdehemmotteluihin ei todellakaan ole varaa. Että PYH PAH sanon minäkin

PAH!!! Taas kerran niksit neuvot olettaen, että perheellä on joku, joka voisi hoitaa hetken lapsia tai että perheellä olis tulot, jotka sois vaikka leffakäynnin! Meillä ei ole varaa mennä edes kahville kahdestaan, sillä pitäisi palkata MLL hoitaja ja kalliiksi tulisi ne kahvit. Ja "kauniit" neuvot, mitä kaikkea saa ilmaiseksi, ei kyllä tunnu hyvältä, kun muuta ei ole pariin vuoteen ollutkaan. Ei sitä omasta metsästä ikuisesti nauti ja kaikki ei ole luonto-ihmisiä.

[/quote]

Vierailija

No niin....eihän sitä aina tarvitse mennä joka paikkaan KAKSIN miehen kanssa...ottakaa lapsi/lapset mukaan. parisuhdetta voi hoitaa myös viettämällä perheaikaa. Ja jos kerran mies pääsee AINA menemään, niin miksi ei välillä nainenkin???! Meillä hoidetaan parisuhdetta ihan arkisilla keinoilla....lasten mentyä nukkumaan jutellaan, hellitään ja pussataan. Yhdessä (lapset myös mukana) tehdään ruokaa, ulkoillaan, käydään kahvilla, uimassa jne...Ei se vaadi paljoa rahaa! Ja jo se, että perhe tekee yhdessä asioita on ihan huippua! Parasta aikaa! Jos parisuhdetta haluaa hoitaa, kanattaa unohtaa kaikki typerät tekosyyt ja alkaa toimimaan :) Artikkelissa oli mielestäni juurikin hyviä neuvoja kaikille...

Uusimmat

Suosituimmat