Näin aikaa seksille – heitä muroja lattialle

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (8)

Vierailija

Millainen vanhempi jättää lapsen valvomatta kylpyammeeseen tai saunaan... taitaa olla prioriteetit hukassa jos seksi on oman lapsen turvallisuutta tärkeämpää.

Vierailija

"Millainen vanhempi jättää lapsen valvomatta kylpyammeeseen tai saunaan... taitaa olla prioriteetit hukassa jos seksi on oman lapsen turvallisuutta tärkeämpää."

Tota, tämä ei ehkä ollut asian ydin :) Ja ehkä juuri sellainen vanhempi, jolla on (onneksi) muutakin elämässään kuin ihanat pikku muksut :)

Vierailija

Ei varmaan ollut asian ydin, mutta varmaan jokainen tietää, kuinka vaarallista on jättää pieni lapsi yksin saunaan tai kylpyammeeseen. Itse en haluaisi harrastaa seksiä sen uhalla, että lapseni polttaa itsensä pahoin tai hukkuu. Kyllä sitä aikaa seksille löytää varmasti lapselle paljon turvallisemmistakin ajoista.

Vierailija

missä puhuttiin pienestä lapsesta??? voihan lapsi olla 7,8,9 vuotiaskin. kyllä mä sen uskaltaisin jättää kylpyyn tai saunaan.. täyttyykö kaikkeen aina löytää se "huonompi äiti kuin minä" vertaus????

Vierailija

hävytöntä! ilmankos nykylapsista tulee kaikenmaailman mummonpotkijoita ku niitä kohdellaan koiran tavoin! ikinä en heittäis lapsille ruokaalattialle omien himojen takia. onhan tuo ruuan häpäsemistäki. saa olla iliman jos ei muuten seksille aikaa keksi.

Vierailija
Vierailija

Millainen vanhempi jättää lapsen valvomatta kylpyammeeseen tai saunaan... taitaa olla prioriteetit hukassa jos seksi on oman lapsen turvallisuutta tärkeämpää.

Minä olen itse lapsena ollut monet hetket yksin kylvyssä, ei niitä vanhempia siinä vahtimassa tarvita. Hiukan nyt taas maalaisjärkeä peräänkuulutan. Tuollaiset ylihuolehtivat vanhemmat tekevät lapsistaan vaan pelokkaita ja epävarmoja.

Vierailija
Vierailija

hävytöntä! ilmankos nykylapsista tulee kaikenmaailman mummonpotkijoita ku niitä kohdellaan koiran tavoin! ikinä en heittäis lapsille ruokaalattialle omien himojen takia. onhan tuo ruuan häpäsemistäki. saa olla iliman jos ei muuten seksille aikaa keksi.

Jaaaaa tämän kirjoittaja ei ole saanut seksiä pitkään aikaan pipon tiukkuudesta päätellen :D 

Vierailija

niitä muroja parempi on puolikas rusinalaatikko(siis pien, ei tää puolenkilon paketti).dora pyöriin telkkuun, rusina laatikko käteen_ja kaksi taaperoa jakaa "karkkeja" keskenään laulaen doraa(vaikkei lauseista viel oikee selkoa ota)-hygieenisempi ja terveellisempi vaihtari.rusinat menee meillä karkista-vaikka hyvin tietävät mikä karkkikin on-kai karkkiloovan kokonen rasia tekee efektin.ja hyvin ehtii mammaki pappaa vähä pusuttaa :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat