Testaa, oletko tasapuolinen lapsillesi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Höpöhöpö. Huonot kysymykset. Osassa kaikki vastaukset vääriä vaihtoehtoja. Hupailuahan tällaiset, miksi siis sähköpostiosoitteni laittaisin. Tulos olisi pitänyt saada suoraan, mutta jätetään tämä omaan arvoonsa

Vierailija

Samaa mieltä ensimmäisen kirjoittajan kanssa, kysymykset höpöhöpöä, ja vailla kunnon vaihtoehtoja.

Lisäksi sain vastaukseksi olevani yksilöllinen kasvattaja, mikä on sitten tämän testin laatijan mukaan huono asia... No, itse tykkään edelleen enemmän siitä, että lapsetkin oppivat, että jokaisen ei tarvitse saada sitä sinistä ilmapalloa, jos pienin sellaisen haluaa ja saa, vaan jokainen saa varmasti ajallaan osuutensa sellaisessa asiassa, mikä kyseiselle lapselle on tärkeää.

Vierailija

Onko tämän testin laatija ollut humalassa? En valinnut yhdessäkään kohdassa vaihtoehtoa, jossa lapsia kohdeltaisiin eri tavalla, ja sain vastaukseksi, että olen "perinteinen kasvattaja, jonka mielestä poikia ja tyttöjä pitää kohdella eri tavoin". Wtf? Samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että kysymykset ja etenkin vastausvaihtoehdot ovat huonoja. Monessa kysymyksessä mikään vaihtoehdoista ei ole järkevä.

Vierailija

Olet taitava tasapainoilija

Tasapainoilet taitavasti yksilöllisen kasvatuksen ja tasapuolisuuden välillä. Lapsesi varmasti vaistoavat, että rakastat heitä yhtä paljon, vaikka kohtelet heitä joskus eri tavoin. Välillä tietenkin tulee eripuraa: Miksi toi saa ja minä en? Se kuuluu perhe-elämään.

Vierailija

Miten voi olla tasapuolinen (ja pitääkö edes olla) lapsilleen jos lapset ovat täysin erilaisia? 

Ihan vain yhden esimerkin mainitakseni, ensimmäisen kanssa ei ole koskaan ollut pientäkään murhetta kotiintuloajoista. Nyt kun nuorempi on samassa iässä, homma on jatkuvaa taistelua ja riitelyä, mikään sovittu ei hänen puoleltaan pidä. Sitten huutaa, räyhää ja kiroilee meille. sitäkään vanhempi ei koskaan tee. 

Niin että ole tässä sitten tasapuolinen. ?

Vierailija

Oliko testin tekijä kenties hieman perinteinen! Kaikissa vaihtoehdoissa oletettiin, että pojat on rajuja ja tytöt rauhallisia. Meillä asuu adhd tyttö ja todella rauhallinen poika...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat