41 tapaa herätellä halu

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (9)

Vierailija

Itse sain pienenä pahat traumat kun kuulin aina vanhempieni harrastavan seksiä. Nykyään kärsin unihäiriöstä siitä johtuen. Ajatelkaa vanhemmat vähän, kannattaako harrastaa seksiä kun lapset ovat kotona?

Vierailija

Mulle tuli enemmän traumoja siitä kun tiesin ettei vanhemmilla ollut ns. normaalia parisuhdetta, mitä nyt olivat kavereita keskenään ja joskus aikanaan olivat sen verran harrastaneet seksiä että äiti tuli raskaaks. Siitä huolimatta asuttiin kaikki saman katon alla vuosikausia ilman sen suurempia riitoja ja vanhemmat eros vasta kun olin muuttanut aikoja sitten pois kotoa.

Vierailija

Jos seksi tuntuu noin vaikealta, kannattaa jättää harjoittamasta kokonaan. Ei sen pitäisi vaatia vaivannäköä, suunnittelua ja sopimuksia. Ne hommat kuuluu duuniin.

T: Hyvin luistaa ilman projektisuunnitelmaakin

Vierailija

Mä olen kyllä tavallaan samaa mieltä nro Ykkösen kanssa, käsittämätöntä kuinka moni peukuttaa sitä viestiä alaspäin. Ihmiset joiden kiinnostus kohdistuu vain seksiin ja sen sujuvuuteen tai sujumattomuuteen ovat juuri niitä ihmisiä jotka erovat ja lentelevät kukasta kukkaan etsiessään ikuisesti rakastunutta olotilaa ja mahtavaa seksielämää. Parisuhde voi olla täysin hyvä ja läheinen tai mitä tahansa myös ilman seksiäkin. Meidän tapauksessa 3.5-vuotias lapsi ei myöskään ole mikään syy, tilaisuuksia pystyisi hyvin jokainen järjestämään, eikä mitenkään väsyneitäkään olla. Kiinnostuksen kohteita on vain niin paljon maailmassa (ns. älykkäitä) eikä me muutenkaan keskitytä siihen, onko seksiä vai ei (joskus vitsaillaan). Mitä sitten, kestääkö tämä vaihe vuoden vai kymmenen, keskitytään mieluummin elämään ja asiat tapahtuvat jos ja kun ovat tapahtuakseen.

Vierailija

Myös minä kärsin nyt aikuisena siitä, että jouduin kuuntelemaan omien vanhempieni ainaista panemista lapsena.  Kuvottaa niin ja oma seksielämäni on sen takia ihan pilalla. Jättää todella syvät haavat, jotka ei koskaan parane!

Vierailija

On vahingollista lapselle kuulla vanhempien seksiä.

Suojelin myös miehen pieniä lapsia, kun he olivat vuoroviikonloppuisin meillä.

Tämä on vaikea ja hankala asia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat