"Tyhmä äiti!" Näin vastaat siihen oikein.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (13)

Vierailija

Nykyvanhemmilla ei ole auktoriteettia. Opettajat pelkäävät kouluissa lapsia. Ennen lapset pelkäsivät opettajia. Ihmiset ovat aika hukassa. Sen huomaa heti. Jos vähänkin ajattelee millainen tämä maailma on, niin alkaa tulla pahoinvoivaksi. Pyrin itse poimimaan hyviä asioita. On pakko pitää ajattelutaukoja.

Vierailija

Minua ei oma äitini synnyttänyt tähän maailmaan kenenkään pennun haukuttavaksi. Piste. Kyllä aikuisen kuuluu näyttää lapselle missä menee hyvän ja huonon käyttäytymisen raja. Muistakaa että se 4-5-vuotias, joka saa käyttäytyä ja äidilleen huutaa miten haluaa, on 10 vuotta sen jälkeen  isompi, nopeampi, ruumiillisesti vahvempi kuin äitinsä. Kyllä murrosikäisellä on oltava äidin kunnioitus selkäytimessä (siis niin että siitä ei enää sitten tarvitse taistella eikä mitään asettaa kyseenalaiseksi) ja vahva tieto siitä kuka perheessä ajattelee lasten parasta ja siksi saa käskeä, ja kenelle ei huudeta eikä vastata rumasti. Jos lapset eivät osaa kotona käyttäytyä, mites sitten muka koulussa tai kylässä, elokuvissa, ravintoloissa tai näyttelyissä? Vai eikö päähäntaputtaja-vanhemmat koskaan vie lapsiaan minnekään?

Vierailija

Hyviä vinkkejä! Erityisesti ykkönen. Pienillä lapsilla ei yleensä ole kovin paljon keinoja käsitellä tunteitaan, joten on vanhempien tehtävä auttaa siinä (eikä rangaista!) Jäähystä lapsi ei opi mitään.

Vierailija

Neljävuotiaskin ymmärtää, kun vastaa "Se on perinnöllistä". Tarvittaessa voi vielä selventää, että tyhmät äidit tekee tyhmiä lapsia =D Sitten asiaa pehmennetään positiivisilla asioilla. Mun kolme lastani ainakin ymmärsivät hyvin pian!

Vierailija

Oikea vastaus: Voi olla että sinusta tuntuu nyt siltä. Äitiä kuitenkin totellaan, muista se. Sinä olet kuitenkin aina äidin oma rakas.

Vierailija

Oon sanonu omaa äitiä joskus tyhmäks mut tajusin että oon ite tyhmä. Meil on kotona paljon kaikkea tehtävää että halkeen... Mut on silti ihan kivaa.

Vierailija

Mun äiti meni ostaa jäätelöä sanoin osta mulle pakastin jäätelöä sit se tuoo jotai kakkaa ja sanoo koko ajan otitko jo sitten sanon sille halusin pakaste jäätelöä se sanoo olisit tullut mukaa se sanoo aina noin tekee mieli sanoo sille kiro sanoi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat