Miksi lapsi vetäytyy murjottamaan?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi lapsi ei saisi vetäytyä murjottamaan,jos häntä v....taa? Niin minäkin teen vaikka olen kahden lapsen äiti.Maa taivas ja meri,jos joku uskaltaa silloin tulla minulta kyselemään tyhmiä.Omaan huoneeseen vetäytyminen on paljon fiksumpaa kuin se,että sylkee suustaan ulos kaiken mitä mieleen tulee,jos suututtaa.Pitää saada rauhoittua omassa rauhassa ja sitten voidaan keskustella kuten sivistyneet ihmiset.Edesmennyt isäni opetti minulle,että riiteleminen ei ole relevanttia käytöstä.Se on täysin turhaa ja typerää.

Vierailija
Vierailija

Miksi lapsi ei saisi vetäytyä murjottamaan,jos häntä v....taa? Niin minäkin teen vaikka olen kahden lapsen äiti.Maa taivas ja meri,jos joku uskaltaa silloin tulla minulta kyselemään tyhmiä.Omaan huoneeseen vetäytyminen on paljon fiksumpaa kuin se,että sylkee suustaan ulos kaiken mitä mieleen tulee,jos suututtaa.Pitää saada rauhoittua omassa rauhassa ja sitten voidaan keskustella kuten sivistyneet ihmiset.Edesmennyt isäni opetti minulle,että riiteleminen ei ole relevanttia käytöstä.Se on täysin turhaa ja typerää.

Samoin minä ihmettelin, miksi murjottamisesta tehdään tässä artikkelissa niin kamala asia, lähestulkoon merkki vanhempien pohjattomasta julmuudesta... Persoonallisuutyyppejä on erilaisia, ihmiset voisi karkeasti jakaa suuttuessaan murjottaviin ja räjähtäviin.

Murjottamaan vetäytyminen saattaa olla jopa periaatteessa parempi tapa toimia kuin räjähtely (jälkeenpäin yleensä v'hemmän sotkua selvitettävänä), kunhan murjotus ei jatku päiväkausia, tietenkin.

Vierailija

Miten niin muka 'suomalaisessa kulttuurissa' usein uskotaan että kiukku on paha asia jota pitää hyssytellä?? Ihan kuin esimerkiksi Ranskassa ja Saksassa ja Italiassa hyväksyttäisiin kiukku paremmin. Ei pidä paikkaansa. Tai Japanissa: Herraisä, tunteiden - varsinkin negatiivisten - piilottaminen ihan toista luokkaa kuin Suomessa. Asialliseen artikkeliin ei kuulu perusteeton suomalaisten alas painaminen  - eikä ylös nostaminenkaan. Tämän kaltainen väite artikkelin alussa pilaa tekstin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat