Taasko ne tappelevat?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Perhe-elämäni lapsena oli toisinaan yhtä helvettiä. Minua kiusattiin, purtiin, leluja rikottiin ja leikkejä särjettiin, lyötiin ja nolattiin toisten nähden. Edelleen yrittävät nolata ja aina saan kuulla virheistäni ja kuinka ruma ja lihava olen. Veljeni on yksinäinen iljettävä olento maan  päällä ja vanhempani ovat säälittäviä, kun ovat niin sokeita. Heidän elämä on katkeraa ja yksinäistä. Nämä traumat ovat jättäneet jäljen syvälle minun sisimpääni ja sydämeni itkee verta. Olen yrittänyt aina uudelleen ja uudelleen rakentaa heihin parempaa suhdetta, mutta aina olen saanut pettyä. En taida enää jaksaa yrittää. Vanhempani eivät koskaan ole aikuistuneet. Jatkan omaa elämääni sillä minulla on oma ihana perhe ja lapsia ja lapsenlapsia. He ovat minulle kaikki kaikessa. Kiitos heistä.

Vierailija

Moi! Oon itse lapsi, ja halusin lukea tämän millon kannattaa huolestua.. No mun veli hakka potkii ja kaikkee ja se haukkuu mua ja musta just tuntuu että muita rakastetaan enemmän mua haukutaa nörtiks myös  :( Haluan apua..Mitä tehdä? ei vanhematkaan välitä meistä enää kun se jatkuu ja jatkuu! x___x

Vierailija

Sinä lapsi,jonka veli kiusaa,eikä vanhemmat tunnu asiaan puuttuvan...Keskustele kouluterveydenhoitajan kanssa,hänen tehtävänsä on auttaa sinua sekä veljeäsi selvittämään välinne.Hän myös opastaa muiden auttajien,kuten kuraattori ja psykologi,luokse,jos heitä kaivataan.

Vierailija

Moi kysyisin miksi lapset ovat niin omistushaluisia omista leluistaan, että eivät anna leikkiä millään lelulla vaikka, ne ei itse leikkisikään sillä lelulla sillä hetkellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat