Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7 rakkauden taitoa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (4)

Vierailija

Nyt täytyy sanoa, että olipas OIKEITA asioita.

Itse uudessa suhteessa, ja nuo kaikki asiat ovat kohdallaan. Ne on puhuttu yhdessä läpi ja niistä pidetään huoli.

Edellisessä liitossa mikään niistä ei toiminut loikein, ei edes tuo edeltävän mainisema numero 8. Ja voin sanoa, että silloin oli paha olla. Todella paha.

Nyt olen onnellinen aidosti ensimmäistä kertaa elämässäni, ja olen sentään neljäkymppinen.

Vaalikaa näitä asioita elämässänne <3

Vierailija

arvostuksen puute voi johtua muistakin kuin parisuhdetekijöistä, esim. kumppanin alkoholiongelmasta. Kumppanin ottaessa itseään niskasta kiinni arvostus voi palautua, itsen ei tarvitse olla kontrollifriikki eikä välttämättä kumpikaan sorru vieraisiin. yhdessä tekeminen lisääntyy, kun kumppanin aika ei mene kaljoitteluun. Puhumattakaan luottamuksesta. Kaikki nämä kohdat voi alkoholin liikakäyttö tappaa- vielä tänä kesänä.

Vierailija

Mä tai me ei tarvita mitään extremekokemuksia siihen että tunnemme yhteenkuuluvuutta.....Arjesta selviytyminen on sen verran extremeä välillä että jo siinä näkee toisen eri silmin..eikä sen puoleen olis varaakaan,me nautitaan toisistamme omilla konsteilla mihin ei tarvii miljoonaa rahaa...

Uusimmat

Suosituimmat