Mitä tehdä, jos mies ei halua seksiä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Mies ei kykene, eikä halua. Ei halua mennä lääkärille tutkimuksiin. Kun itse ei saa tyydytystä, ei halua muakaan mitenkään muullalailla tyydyttää.

Yli 3v ilman seksiä ja alkaa pikkuhiljaa hermo mennä asiaan.

Vierailija

Syötä miehellesi estrogeeniä sisältävää ruokaa :) vai mikälie ainesosa nyt olikaan mikä vaikuttaa halukkuuteen.. myös laihduttaminen jos on ylipainoa. Mutta vähän sama ongelma on.. Yks hyvä keino on lopettaa siitä puhuminen ja muistuttaminen.. Meillä tämä paransi aavistuksen seksieläämäämme vaikka onkin mielestäni aivan liian vähäistä edelleen... ja haaveissa olisi kuitenkin lisää lapsia..

Vierailija

Mies alkaa taas haluta kun nainen laihduttaa, kuntoilee, huolehtii selluliitit ja muut kauneusvirheet pois. Hankkii uudet rinnat kärpäslätkien tilalle. Jumppaa vaginan tiukaksi.Kasvattaa kunnon hiukset ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään. Nim kokemusta on. 

Vierailija

Kaiva netistä tietoa testosteronivajeesta ja jankuta tutkimuksiin menosta. Nuorellakin miehellä voi olla testovaje. Itse jankutin miehelleni muutaman vuoden, ja näköjään kannatti koska testovajeen hoito menossa nyt ja miehessä taas virtaa :)

Vierailija

Lisäisin 5/6 "kun nainen"-listaan että:

-lakkaa olemasta äksyilevä bitch

-lopettaa nalkuttamisen

-antaa miehen olla joskus omissa oloissaankin

Lähestulkoon kaikki naiset ovat haluttavia, jos eivät luonteeltaan ole ärsyttäviä yli-temperamenttisia epärationaalisia riiviöitä. Lisäksi: "Ei paljoa edistä erektiota, jos pillu on kuin haaleassa vedessä huljuttelisi".

Keskivertonaisen kannattaisi ehkä ymmärtää, että jos et enää ole se huumorintajuinen välittävä neito, joka vietiin vihille vaan joka asiasta naputtava pirttihirmu "MINUN sääntöineen" niin olet vain joku jota miehen taholta otsasuonet pullistellen siedetään koska koti ja lapset. Kannattaa lukea ajatuksella: http://www.nuleksen.net/etc/etcfiles/Documents/Pirttihirmu.txt

Pää pois puskasta ja kauniit sanat nurkkaan: Miehen haluttomuus = naisen vika. Aina.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat